کد خبر : 63541

هرآنچه باید از بمب پرسپولیس

هرآنچه باید از بمب پرسپولیس

ماجرای لینک شدن هافبک باشگاه الزمالک به باشگاه پرسپولیس چیست؟

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل خبری منتشر شد مبنی بر آنکه بر خلاف ادعای نشریه «الیوم السابع» مصر درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال فرجانی ساسی هافبک تونسی باشگاه الزمالک مصر است، مدافع عنوان قهرمانی لیگ، برنامه‌ای برای جذب این بازیکن و هر بازیکن خارجی دیگری ندارد.

نکته جالب درباره این ماجرا اینکه اگر به صفحه فرجانی ساسی در سایت معتبر ترانسفرمارکت سر بزنید و شایعات مربوط به تیم آینده او را مرور کنید، متوجه خواهید شد که از پرسپولیس به عنوان مقصد این بازیکن نام برده شده منتهی شانس پیوستن این بازیکن به الریان قطر، بسیار بیشتر از احتمال پرسپولیسی شدن ساسی است.

از طرف دیگر پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از منابع نزدیک به باشگاه الزمالک مصر نشان می‌دهد که افراد منتسب به باشگاه پرسپولیس، سراغ این بازیکن آمده‌اند.

گویا این افراد همان کسانی هستند که در توافق مانوئل ژوزه با پرسپولیس نقش مهمی داشتند.

حتما خاطرتان هست که مربی پرتغالی، قبل از پیوستن به پرسپولیس، در فوتبال مصر فعالیت کرده و با باشگاه الاهلی این کشور به افتخارات زیادی رسیده بود و گویا همان کسانی که این مربی را به ایران آوردند، طی چند وقت گذشته به دنبال لینک کردن این هافبک تونسی به پرسپولیس بودند.

اینکه این اتفاق با اطلاع باشگاه پرسپولیس رخ داده یا نه، سوالی است که هنوز پاسخی برایش وجود ندارد منتهی مصری‌ها مدعی شدند که پرسپولیس هم مشتری فرجانی ساسی بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها