کد خبر : 63509

دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازی سوپر جام با تراکتور

دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازی سوپر جام با تراکتور

آخرین بازی تیم ملی در منامه روز 25 خرداد برگزار خواهد شد و از آنجایی که سازمان لیگ هیچ اعتنایی به درخواست باشگاه پرسپولیس نکرده، بازی سوپرجام فقط 5 روز بعد از این تاریخ در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، با توجه به مصدومیت کمال و امیری، شرایط دیگر بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی هم در بازگشت از منامه، نگرانی بزرگی برای یحیی و همکاران او در کادر فنی است.

محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی دو بازیکن فیکس تیم ملی هستند و مهدی ترابی هم در هر بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رود. سیامک نعمتی دیگر پرسپولیسی تیم ملی است که تا الان به میدان نرفته اما بعید نیست مقابل کامبوج بازی کند. همچنین میلاد سرلک هم به تیم ملی دعوت شده و از امروز در اختیار کادر فنی پرسپولیس نخواهد بود و یحیی باید بدون 7 بازیکن خود آماده بازی سوپر جام شود. 7 بازیکنی که همگی جزو نفرات اصلی تیم‌شان به حساب می‌آیند و غیبت هر کدام از آنها می‌تواند برای کادر فنی پرسپولیس یک خلأ بزرگ ایجاد کند.

در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس بعد از یک سال تمرین، سفر و مسابقه فرصت این را پیدا کردند تا یک هفته استراحت کنند اما نفرات ملی‌پوش همچنان درگیر اردو، تمرین، سفر و مسابقه شدند و با تداوم این وضعیت به باشگاه خود بازخواهند گشت و مثل اتفاقی که برای وحید امیری افتاد، احتمال آسیب‌دیدگی‌شان زیاد است کما اینکه همین الان کنعانی با مصدومیت بازی می‌کند.

بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در خوشبینانه‌ترین حالت از روز 26 خردادماه در اختیار کادر فنی پرسپولیس هستند اما مربیان پرسپولیس چاره‌ای ندارند که دو روز برای آنها تمرین ریکاوری در نظر بگیرند و از آنجایی که تمرین روز قبل از سوپرجام بسیار سبک خواهد بود، به احتمال فراوان نفرات ملی‌پوش تیم تنها یک جلسه با تیم می‌توانند تمرین کنند و اینطوری یحیی و تیمش در وضعیتی نه چندان جالب برای بازی با تراکتور و فتح سوپرجام خیز برمی‌دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها