کد خبر : 63482

کدام بازیکن ایران نمره کامل 10 را گرفت؟

کدام بازیکن ایران نمره کامل 10 را گرفت؟

مهدی طارمی در دیدار مقابل بحرین شب فوق العاده ای را سپری کرد و علاوه بر گلی که زد ۲ پاس گل زیبا نیز به سردار آزمون داد.

به گزارش خبرورزشی - مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران، در دیدار با بحرین شب بسیار خوبی را سپری کرد. این بازیکن که در دیدارهای رسمی گذشته مقابل بحرین، عراق و هنگ کنگ در امر گلزنی ناکام بود، بالاخره طلسم ناکامی هایش را شکست و با زدن گل سوم، تیر خلاص را بر پیکر بحرین وارد کرد.

طارمی در دیدار شب گذشته اگر دقت بیشتری به خرج می داد، هم می توانست شمار گل های خودش را افزایش دهد و هم اینکه پیروزی ایران بر میزبان را پر رنگ تر کند اما با این وجود او توانست با زدن یک گل و دادن ۲ پاس گل به آزمون، بسیار درخشان ظاهر شود.

طارمی در دیدار شب گذشته و برای باز کردن دروازه حریف، ۷ بار اقدام به شوت زنی کرد که ۴ مورد آن درون چارچوب بودند که از این موارد، سیدمحمد جعفر ۳ مورد آن را مهار کرد و یک شوت نیز که تبدیل به گل شد.

مهاجم پورتو پرتغال در این بازی ۹۰ درصد پاس هایش به سلامت و درستی به مقصد رسیدند. او همچنین ۳ پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و اگر شوت ثانیه های پایانی مهدی قایدی چند سانتی متر به درون چارچوب متمایل می شد، طارمی در دادن پاس گل هت تریک می کرد.

مهاجم بوشهری ایران عملکرد فوق العاده ای در دریبل بازیکنان حریف به جا گذاشت. او ۸ بار حریف مستقیمش را از پیش رو برداشت و در این آیتم درخشان ظاهر شد. او ۳ نبرد هوایی موفق نیز داشت و ۵ بار هم بازیکنان حریف به روی او مرتکب خطا شدند.

عملکرد بسیار خوب مهدی طارمی در منامه باعث شد تا او با دریافت نمره کامل و استثنایی ۱۰ عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. او مقابل بحرین بسیار بیشتر از حد انتظار خوب ظاهر شد و امیدهای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی برای غلبه بر عراق و صعود به عنوان تیم نخست را افزایش داد.

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها