کد خبر : 63473

رادوشوویچ 18 هزار دلار زور از پرسپولیس می‌خواهد؟

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با بوژیدار رادوشویچ برای بازگشت او به تمرینات هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه زودتر به جمع سرخ‌پوشان بازگردد. رادو که قراردادی سه ساله با پرسپولیس دارد، هفته گذشته نامه تهدید به فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرد اما تاکنون اقدامی برای فسخ رسمی قراردادش نکرده است.

به گزارش ایران ورزشی، رادوشویچ که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه دلخور است، تاکنون ۴۷درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به گفته مسئولان پرسپولیس به محض بازگشت به تمرینات ۱۰درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد اما ظاهراً مشکل اصلی رادو، مطالبات ۱۰۰هزار دلاری فصل گذشته و همچنین اختلاف بر سر بند ۱۸هزار دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که فصل گذشته و پس از جدایی بیرانوند در مقطعی به عنوان دروازه‌بان اول این تیم درون دروازه ایستاد، طبق ‌بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکرد او ۱۸هزار دلار به عنوان آپشن دریافت می‌کند. رضایتنامه‌ای که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم آن را امضا نکردند و اکنون محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است. این دروازه‌بان با وجود اینکه هیچ‌کدام از سرمربیان فصل گذشته پرسپولیس این رضایتنامه را امضا نکرده‌اند، اکنون برای بازگشت به تمرینات خواهان دریافت آپشن ۱۸هزار دلاری به علاوه مطالبات ۱۰۰هزار دلاری فصل گذشته خود است.

جالب اینکه هم کالدرون هم یحیی در مقاطعی که بیرانوند دچار تزلزل شده بود، از رادو استفاده و به او اعتماد کردند. یحیی در مصاحبه اخیرش هم گفته بود رادوشویچ برای او بازیکن مهمی است اما جالب اینکه کتباً رضایتش از این بازیکن را اعلام نکرده و به نظر می‌رسد در این خصوص برگ برنده در اختیار باشگاه است و رادو پول زور می‌خواهد!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها