کد خبر : 63445

شکست طلسم تاریخی ایران برابر بحرین با توفان سردار و مهدی

شکست طلسم تاریخی ایران برابر بحرین با توفان سردار و مهدی

ایران در شرایطی به مصاف بحرین رفت که باید این بازی در خانه انجام می شد، اما برنامه ریزی عجیب AFC این فرصت را فراهم کرد تا بچه های تیم ملی ایران طلسم تاریخی منامه را بشکنند.

ایران در شرایطی پا به میدان بازی امروز گذاشت که هرگز موفق نشده بود تیم بحرین را در خاک این کشور شکست دهد. اتفاقی که امروز با یک بازی توفانی از سوی تیم ملی ایران برای همیشه از صفحه تاریخ پاک شد. تیم ملی کشورمان توانست این بازی مرگ و زندگی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود تمام کند.

تیم ملی کشورمان که برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر نیاز مبرمی به پیروزی در برابر بحرین داشت سرانجام توانست به بهترین شکل ممکن این ماموریت را به سرانجام رساند و با یک تیر دو نشان بزند. هم امیدوار ماندن به صعود و هم شکستن طلسم نبردن بحرین در خاک این کشور.

همکاری عالی مهدی طارمی و سردار آزمون منجر به گل های اول و دوم ایران شد و گل سوم را نیز خود مهدی طارمی روی پاس احمد نوراللهی به ثمر رساند تا بحرین شانسی برابر تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد.

دیروز اسکوچیچ در کنفرانس خبری خود گفت که تیم بحرین را مانند کف دست می شناسد. ادعایی که امروز مشخص شد درست بوده و این مربی به خوبی نقطه ضعف بحرین یعنی قلب دفاع این تیم را شناسایی کرده و برای آن برنامه داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها