کد خبر : 63307

ستاره پرسپولیس محبوب اسکوچیچ شد

ستاره پرسپولیس محبوب اسکوچیچ شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که در ترکیب تیم ملی هم با تغییر پست بازی‌اش مواجه شد، توانست نمایش خوبی را از خود نشان بدهد.

به گزارش خبرورزشی - کرونایی‌ شدن سعید آقایی در اردوی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی را به این فکر فرو برد تا وحید امیری را یک پست عقب‌تر بیاورد و به جای وینگر چپ، در پست دفاع چپ از او کار بگیرد؛ تغییری که در ترکیب تیم یحیی مثبت بود و امیری توانست نمایش‌های خوبی را از خود نشان بدهد. حالا با شروع دیدارهای ملی و دعوت اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم راه یحیی گل‌محمدی را رفت.

دراگان اسکوچیچ در شرایطی که میلاد محمدی را در پست تخصصی دفاع چپ در فهرست خود داشت، اما  ترجیح داد تا در دیدار مقابل هنگ‌کنگ وحید امیری را به عنوان مدافع چپ به زمین بفرستد که امیری توانست نمایش خوب و موفقی را از خود نشان داد؛ ضمن آن‌که سرمربی تیم ملی در جریان بازی دو بار پست امیری را تغییر داد که منجر به گلزنی او هم شد.

ابتدا امیری پس از ورود میلاد محمدی، به وینگر چپ رفت و سپس در نقش مهاجم هم انجام وظیفه کرد که در هر دو پست نمایش خوبی داشت و توانست اولین گل ملی خود را وارد دروازه هنگ‌کنگ کند؛ امیری در طول جریان بازی ۸۱ پاس ارسال کرد که پاس‌های او دقتی ۸۸ درصدی داشت و هم‌چنین ۲ نبرد هوایی موفق، ۲ قطع توپ و سه تکل در کنار گلی که او به ثمر رساند، نشان از عملکرد خوبی وحید امیری در اولین بازی دور برگشت تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

وحید امیری با عملکردی که از خود در مقابل هنگ‌کنگ نشان داد، براساس آمار یازده توانست با کسب نمره ۷.۹ پس از علی قلی‌زاده به عنوان دومین بازیکن برتر زمین شناخته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها