کد خبر : 6330

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستر یونایتد است

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستر یونایتد است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد معرفی شد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از اینکه امروز مدیریت باشگاه منچستریونایتد اقدام به عزل ژوزه مورینیو از پست سرمربی‌گری شیاطین سرخ کرد، گزینه‌هایی به عنوان جانشین احتمالی وی مطرح شدند.

در این حال چند رسانه از جمله فاکس اسپورت عنوان کردند کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران امکان دارد جایگزین آقای خاص شود.

در گزارش فاکس‌اسپورت درباره کی‌روش پرتغالی آمده است: اگر بخواهید از روی تجربه انتخاب کنید، کی‌روش شاید بهترین گزینه باشد. او دستیار الکس فرگوسن و یکی از بخش‌های تاریخ منچستریوناید است. او سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بود و اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد.

همچنین ایندیپندنت با انتشار گزارشی دیگر تاکید کرد که کی‌روش گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است اما از بلان و پوچنتینو به عنوان گزینه‌های اصلی نام برد.

جوئه هم نوشته: قرارداد کی‌روش تا پایان مسابقات جام جهانی بوده و امکان دارد مسئولان منچستر از کمک‌مربی سابق خود در زمان سرآلکس فرگوسن بخواهند به جای مایکل کریک، مربی موقت کنونی،‌ هدایت تیم را در اختیار گیرد. در گزارش این رسانه انگلیسی علاوه بر کی‌روش از لوران بلان، زیدان و پوچتینو به عنوان گزینه‌های منچستری‌ها یاد شده است.

کی‌روش در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ به عنوان دستیار فرگوسن در منچستریونایتد کار می‌کرد.

عکس| کارلوس کی‌روش گزینه سرمربیگری منچستریونایتد شد

عکس| کارلوس کی‌روش گزینه سرمربیگری منچستریونایتد

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها