کد خبر : 63276

خبر جدید برانکو برای پرسپولیس

خبر جدید برانکو برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با وجود پرداخت کامل مطالبات سرمربی سابق خود مالیات قرارداد او را پرداخت نکرده که این امر مشکلاتی برای سرمربی تیم ملی عمان به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس موظف است به واسطه تفاهمنامه‌ای که در دولت اصلاحات بین ایران و کرواسی منعقد شده، تمام مالیات برانکو و دستیارانش را براساس قوانین کرواسی پرداخت کند. 

برانکو بابت 4 سال حضور در پرسپولیس مبلغی به‌عنوان مالیات دریافت نکرده و برای اینکه دچار ممنوع‌الخروجی از ایران نشود خودش مالیاتش را پرداخت کرده است. 

حالا او بابت عدم ‌دریافت مبلغ مالیاتش شکایت کرده و باشگاه پرسپولیس ظاهرا باید رقمی نزدیک به 11 میلیارد تومان پرداخت کند.

آنچه مشخص است گویا برانکو در آخرین مذاکرات با مدیران باشگاه پرسپولیس به آنها مهلت دیگری داده تا گواهی تسویه حساب مالیات او را برایش ارسال کرده تا او به اداره مالیات کشور کرواسی ارائه دهد. پیش از این گفته می شد پرسپولیس تا پایان اردیبهشت مهلت دارد تا این مبلغ را پرداخت کند.

در زمان دولت اصلاحات ایران و کرواسی با هم تفاهمنامه‌ای امضا کرده‌اند که مطابق آن، پرداخت مالیات در داخل ایران را در کرواسی قبول دارند و کادرفنی سابق پرسپولیس می‌تواند آن را در کشور خودشان ارائه کند.

حالا مدیران باشگاه پرسپولیس امیدشان به سازمان امور مالیاتی است تا در این موضوع به قرمزها کمک کنند تا برانکو پرونده دیگری علیه پرسپولیس باز نکند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها