کد خبر : 63272

آیا به رادوشویچ در پرسپولیس بی‌احترامی شد؟


آیا به رادوشویچ در پرسپولیس بی‌احترامی شد؟

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در حالی که قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد که مسئولان باشگاه در آستانه یکسان‌سازی قرارداد او بودند.

به گزارش ایرنا،  بوژیدار رادوشویچ  پس از پنج سال قرارداد خود را با این تیم به صورت یک طرفه فسخ کرد و این در شرایطی بود که صحبت‌های ضد و نقیضی از دلایل فسخ قرارداد این بازیکن به گوش می‌رسید، اما موضوع مشخص این است که مسائل مالی در جدایی این بازیکن نقش ویژه‌ای ایفا کرده است.

برخی از مسائل در این راستا به گوش می‌رسد که دلایل ناراحتی این بازیکن را عنوان می‌کنند.  البته باشگاه پرسپولیس نیز همیشه احترام این بازیکن را حفظ کرده است. قرارداد این بازیکن به نوبه خود یکی از پیچیده ترین قراردادهای بازیکنان خارجی در لیگ فوتبال ایران است.

از طرفی رادوشویچ از فصل قبل مطالباتی دارد که به مدیریت کنونی مرتبط نیست، اما در این مدت باشگاه به همان میزان که به سایر بازیکنان پرداختی داشته، این مساله را در مورد رادو نیز رعایت کرده است.  با این تفاوت که او تنها بازیکن پرسپولیس است که به صورت دلاری دریافتی داشته که این نوع پرداخت، مشکلات خاص خودش را هم دارد.

به عنوان مثال هر زمان که پرداختی صورت گرفته، با توجه به تبدیل ریال به دلار، یک یا دو روز زمان اضافه برای مطالبات بوژیدار رادوشویچ در نظر گرفته ‌می‌شد که این مساله یک امر طبیعی بوده و مشکلی هم در این خصوص نداشتیم. قبل از بازی پرسپولیس با ذوب آهن نیز درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد که با ۱۰ درصدی که برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم جمع مطالبات رادو با این ۲۰ هزار دلار به ۶۰ درصد می‌رسید اما با توجه به همان مدت دو روزه تبدیل ریال به دلار و با تاکید بر این که او در تهران نبود، دروازه‌بان کروات پرسپولیس این مبلغ را هنوز دریافت نکرده اما هم‌اکنون نیز باشگاه آماده پرداخت این مبلغ است.

همچنین این بازیکن در گفت‌وگو با یک سایت کروات از بی احترامی ها پرده برداشته اما شنیده می‌شود که او همیشه از سوی کادرفنی، حامد لک، سایر بازیکنان و ارکان باشگاه مورد احترام بوده و این احترام همچنان وجود دارد.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها