کد خبر : 63241

وزارت ورزش ثبت قرارداد مشاور سرمربی استقلال را گردن نگرفت!

وزارت ورزش ثبت قرارداد مشاور سرمربی استقلال را گردن نگرفت!

پیرو ابهام‌هایی که درباره حضور پین در استقلال شکل گرفته، علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز وارد گود شده و درباره اینکه آیا باشگاه استقلال می‌تواند از این مربی روی نیمکت استفاده کند و یا اینکه اساساً قراردادش ثبت خواهد شد، توضیحاتی داده که نشان می‌دهد ظاهراً وزارت ورزش و جوانان نمی‌خواهد دخالتی در این ماجرا داشته باشد!

به گزارش ایران ورزشی، علی نژاد وقتی با این سؤال مواجه شده که آیا قرارداد پین ثبت می‌شود، اعلام کرده که پاسخ این سؤال را باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرسید. این واکنش نشان می‌دهد وزارت ورزش در ماه‌های پایانی همکاری خود با باشگاه استقلال قصد ندارد در این باره پا پیش بگذارد و به نوعی اجازه حضور پین را در باشگاه استقلال بگیرد.

با توجه به اینکه مجیدی اصرار دارد همکاران خود را از افراد غیراستقلالی و حتی خارجی‌ها انتخاب کند، وزارت ورزش نیز باید در این راستا کمک مجیدی باشد تا بتواند بر اساس تفکرات خودش جلو برود چرا که اگر در نهایت حضور این مربی ایتالیایی میسر نشود دودش به چشم استقلال خواهد رفت و آنگاه بهانه هم به دست مجیدی خواهد بود تا این موضوع را در صورت ناکامی پیش کشیده و به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در ناکامی احتمالی مطرح کند. بنابراین وزارت ورزش دست‌کم به جهت جلوگیری از طرح این موضوعات در آینده در شرایط فعلی باید همه گونه همکاری را با مجیدی و باشگاه استقلال داشته باشد و اجازه دهد این مربی ایتالیایی با ثبت قرارداد خود با استقلال همکاری کند.

در حال حاضر نیز دو بازیکن خارجی با باشگاه استقلال همکاری دارند و گفته می‌شود فصل بعد نیز این قانون برداشته خواهد شد. آیا لزومی دارد که دستگاه تصمیم‌گیر در ورزش و فوتبال اصرار به ادامه این قانون نامناسب و در منافات با قواعد حرفه‌ای فوتبال داشته باشد و اجازه ندهد سرمربی استقلال از حق طبیعی خود برای استفاده از مربی خارجی استفاده کند؟

 به هر حال در شرایط فعلی استقلال ناچار است از این حربه برای تقویت خود بهره بگیرد و این مربی ایتالیایی می‌تواند دستیار مناسبی برای سرمربی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها