کد خبر : 63237

پیروانی: جریمه شدم؟ فدای سر پرسپولیسی‌ ها

پیروانی: جریمه شدم؟ فدای سر پرسپولیسی‌ ها

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس طی دو سه هفته اخیر و در مواجهه با اتفاقات حاشیه‌ای این تیم به نوعی در خط مقدم بوده و ترکش‌های این حاشیه‌ها به او بیشتر از هر کسی در تیمش اصابت کرده است.

به گزارش ایران ورزشی، پیروانی که در بین هواداران پرسپولیس به باتعصب بودن معروف شده بعد از ماجراهای برنامه دو هفته قبل فوتبال برتر، مصاحبه‌ای انجام نداد و سکوت کرد هر چند در خصوص احسان کوراهی و ماجراهایی که منجر به آن داستان و مخفی ماندن کاری که آن هوادار پرسپولیس برای تیم انجام می‌داد، حرف‌های جالبی برای گفتن داشت که نزد ما به امانت می‌ماند.

پیروانی که سکوت کرده بود اما دیروز با حکم کمیته انضباطی علیه او و یحیی گل‌محمدی سراغش رفتیم و دقایقی با او درباره این رأی صحبت کردیم. وقتی با پیروانی تماس گرفتیم از رأی صادره خبر نداشت و بعد از خواندن رأی برایش، این گفت‌وگوی کوتاه میسر شد:

به نظر می‌رسد رأی سنگینی علیه‌تان صادر کرده‌اند.

مهم نیست، اینقدر از فدراسیون فوتبال طلب دارم که این جریمه پیش آن چیزی نیست.

سؤال من این است که مگر الان آقای ساکت سمتی در فدراسیون فوتبال دارند که در رأی آمده شما به خاطر صحبت علیه ایشان جریمه شده‌اید؟

این را دیگر نمی‌دانم و شما رسانه‌ها باید مدافع حقوق ما باشید.

آقای ساکت قبل از برگشتن به باشگاه سپاهان چند پست در فدراسیون فوتبال داشت. یعنی هنوز هم چند تا از آن پست‌ها را دارد؟

نمی دانم، خبر ندارم اما می‌خواهم بپرسم آقای ساکت در قرارداد ویلموتس هیچ کاره بوده؟ پس این چیزی که آقای قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس می‌گوید که مسئولان فدراسیون وقت مقصر بوده‌اند پس چیست؟

غیر از شما و آقا یحیی البته احکامی هم علیه فرهاد مجیدی، منصوریان، خطیبی و مدیرعامل پیکان صادر شده و آنها را هم جریمه کرده‌اند.

خوب است دیگر، وضع فدراسیون خوب می‌شود (با خنده). دست‌شان درد نکند اما این جریمه فدای سر پرسپولیسی‌ها.

شما حق اعتراض هم دارید.

اعتراض می‌کنیم اما یک بار دیگر می‌گویم فدای سر پرسپولیسی‌ها. من اینقدر از فدراسیون طلب دارم که رقم این جریمه در مقابل آن طلب چیزی نیست.

چقدر طلب دارید؟

دو سال و نیم حقوق به علاوه 16500 دلار پاداش صعود به جام جهانی که خود آقای تاج امضا کرده اما به من ندادند.

آن زمان شما مدیر تیم ملی بودید؟

نه فقط من بلکه به سیدجلال، جواد نکونام، مهرداد خانبان و علیرضا حقیقی هم ندادند.

یک اتفاق جالب هم در تمرین روز یکشنبه پرسپولیس افتاد و آن دعوت از آن سربازی بود که در فرودگاه به تیم پرسپولیس احترام گذاشت.

خب دیگر احترام گذاشت و ما هم به او احترام گذاشتیم.

در خود فیلم هم مشخص است شما همان موقع از این سرباز به نوعی تشکر می‌کنید.

بله من هم همان موقع احترام گذاشتم هرچند ما هر کاری می‌کنیم طور دیگری می‌بینند اما در آن شرایط که هم ترسیده بودیم هم خسته و کوفته بودیم، آن سرباز ادب و احترامش را نشان داد. دیروز(سه‌شنبه) هم آمد و ما کار خاصی برایش نکردیم. فقط می‌خواستیم محبتش را جبران کنیم.

درباره آن برنامه حاشیه‌ای فوتبال برتر صحبتی ندارید؟

اصلاً نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم. تا الان هم مصاحبه‌ای نکرده بودم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها