کد خبر : 63215

وفادار پرسپولیس چراغ اول تمدیدی ها را روشن کرد

وفادار پرسپولیس چراغ اول تمدیدی ها را روشن کرد

در میان بازیکنانی که قرارداد آنها در انتهای فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد دو بازیکن برای تمدید در دسترس هستند.

به گزارش خبرورزشی - در حالی که ملی پوشان پرسپولیس در بحرین به سر می‌برند ابراهیم شکوری دیروز در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است تمدید قرارداد بازیکنان این تیم انجام شود گفت: به محض اینکه بازیکنان از بحرین بازگردند باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد آغاز خواهد کرد.

اما در میان بازیکنانی که قرارداد آنها در انتهای فصل به پایان می‌رسد دو بازیکن در اردوی تیم ملی حضور ندارند؛  مهدی شیری و امید عالیشاه. وضعیت مهدی شیری که فعلا مشخص نیست و گفته می‌شود در صورتی که پرسپولیس موفق به جذب یک مدافع راست مطمئن شود احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد اما امید عالیشاه  با توجه به عملکرد این فصلش در لیست تمدیدی‌های یحیی گل محمدی حضور دارد و سرمربی سرخ‌ها تاکید به حفظ این بازیکن کرده است. البته کاپیتان دوم پرسپولیس هم معمولا در سال‌های گذشته بدون حاشیه قرارداد خود را تمدید کرده است.

عالیشاه پیش از این در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود هنوز از طرف باشگاه با این بازیکن برای تمدید تماس نگرفته اند. اما گفته می‌شود با توجه به درخواست یحیی این بازیکن بعد از تعطیلات پیش رو به باشگاه خواهد رفت تا اولین بازیکن تمدید سرخ‌ها لقب بگیرد. عالیشاه در صورت تمدید نهمین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری خواهد کرد. بازیکنی که البته جدایی کوتاهی از این تیم برای سپری کردن خدمت سربازی خود داشت. وینگر تهاجمی پرسپولیس در صورت تمدید قرارداد خود باسابقه ترین بازیکن یک دهه اخیر در این باشگاه لقب خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها