کد خبر : 63204

اظهارات جنجالی فتح الله زاده در مورد اداره کنندگان استقلال و پرسپولیس

اظهارات جنجالی فتح الله زاده در مورد اداره کنندگان استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل سابق استقلال درباره حاشیه‌های روز‌های اخیر این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ارتباط با آخرین شرایط این باشگاه اظهار کرد: وقتی طی دوره ۴ ساله وزارت ۳۰ - ۴۰ نفر را به عنوان مسئول در یک باشگاه قرار می دهید به این معنی است که انتخاب‌های شما اشتباه بوده و این کار را بلد نیستید.

فتح الله زاده ادامه داد: من در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری در خدمت باشگاه استقلال بودم و با همه این بزرگواران جلسات مختلفی را درباره باشگاه استقلال برگزار کردم، اما امروز وزیر ورزش شخصا پرسپولیس را خودش اداره می‌کند و استقلال را به دست معاون خود سپرده که این اشتباه است.

او ادامه داد: من به عنوان مدیر برخی از معاونان وزیر ورزش را حتی در باشگاه خودم نمی‌آوردم، اما اکنون چنین آدم‌هایی برای باشگاه استقلال تصمیم گیری می‌کنند. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد. استقلال پر افتخار‌ترین باشگاه ایرانی در آسیا است و ۲ ستاره و ۲ قهرمانی دارد. این ستاره‌ها الکی نیست. برای این ستاره ها بزرگانی مانند پورحیدری و حجازی زحمت کشیده اند.

فتح الله زاده درباره نقش علی نژاد معاون وزیر ورزش در ایجاد حاشیه‌های اخیر برای باشگاه استقلال عنوان کرد: مددی را خود علی نژاد منصوب کرده است و باید هم از او حمایت کند، اما مشکل اینجا است که تا ما صحبت می‌کنیم، می‌گویند برای اینکه ما پست و مقام می‌خواهیم صحبت می‌کنیم.

او ادامه داد: واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به صلاح نیست. این ۲ باشگاه را به صورت مزایده و پیمانی مثلا ۵ ساله در اختیار یک شخص قرار دهید اگر بد بود آن شخص را عوض کنید.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره صحبت‌هایی مبنی بر حکومتی بودن برخی از باشگاه‌های ایرانی گفت: استقلال آنقدر بزرگ است که با توانایی خود قهرمان می شود. با همین قدرت ۲ ستاره واقعی کسب کرده است. البته برخی از افراد این ستاره را با سیاره اشتباه می‌گیرند.

او ادامه داد: وقتی وارد تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شوید قهرمانی‌های استقلال و ستاره‌های این باشگاه را خواهید دید. نمی‌توان این را کتمان کرد. در حال حاضر بحث این است که تیم‌های ما در حال نابودی هستند و آن‌هایی که روزگاری زنگ تفریح تیم‌های ما بودند اکنون قهرمان آسیا می شوند.

فتح الله زاده درباره حل شدن مشکلات باشگاه استقلال با اخراج مددی گفت: افراد باید پای حرف خود بایستند. من بعد از چند سال به استقلال بازگشتم، اما وقتی دیدم فضا برای کار فراهم نیست استعفا کردم. اگر مددی نمی‌تواند کار کند، چون افراد بالا دستی مانع او می شوند.

او افزود: طبق اساسنامه انتخاب مدیرعامل با هیئت مدیره است. از اعضای هیئت مدیره می‌خواهم اگر برای خودشان شخصیت قائل هستند و مددی را نمی‌خواهند او را برکنار کنند.

فتح الله زاده گفت: این مشکل تنها در استقلال است. چرا باشگاه پرسپولیس این مشکلات را ندارد؟ شخص وزیر در باشگاه پرسپولیس پای کار ایستاده است. من نمی‌گویم حمایت‌های مستقیم وزیر از پرسپولیس بد است، اما درخواست می کنم این حمایت‌ها برای استقلال هم باشد. وزیر استقلال را دست افرادی سپرده است که تیم محلات هم نمی‌توانند اداره کنند.

او گفت: امیدوارم تیم‌های ما در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بالاخره افتخار آفرینی کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها