کد خبر : 63190

پیغام جدید دیاباته و میلیچ به استقلال

پیغام جدید دیاباته و میلیچ به استقلال

طبق برنامه قرار بود هرویه میلیچ بعد از 7 روز خودش را به تمرینات استقلال معرفی کند. این زمان روز گذشته به پایان رسید و در حالی که 2 جلسه از تمرینات استقلال نیز گذشت، میلیچ به تهران برنگشت.

به گزارش ایران ورزشی، برخی یکی از دلایل امتناع میلیچ از بازگشت به تهران را اختلافات مالی با باشگاه استقلال می‌دانند که حرف بیراهی هم نیست. میلیچ مبالغ قابل توجهی از باشگاه استقلال طلب دارد و در پی دریافت آن است. به همین دلیل او با ارسال نامه‌ای از سران باشگاه خواست هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنند. 

میلیچ به باشگاه استقلال 15 روز مهلت داده که 3 روز آن نیز گذشته است و مشخص نیست که در این ایام سران استقلال برای پرداخت مطالبات او اقدامی خواهند کرد یا خیر؟! با این حال مسأله میلیچ تنها پرداخت مطالبات خود نیست. ویزای کار این بازیکن به پایان رسیده و برای بازگشت به ایران ابتدا باید بر اساس قوانین کار در ایران، باشگاه استقلال اقدام به تمدید این مورد مهم کند. یعنی حتی اگر باشگاه استقلال تمام حقوق میلیچ را هم پرداخت کرده بود، بازهم نمی‌توانست او را اکنون در تمرینات در اختیار داشته باشد.

عین همین مشکل را دیاباته هم دارد! این مهاجم که با وجود مخالفت مجیدی راهی فرانسه شد، برای بازگشت به ایران باید ویزای کارش تمدید شود. هم او و هم میلیچ به استقلال پیغام داده‌اند که دوست دارند به سرعت در تمرینات حاضر شوند و به نوعی توپ را در زمین باشگاه انداخته‌اند اما سؤالی که باید پاسخش از سوی باشگاه استقلال داده شود این است که چرا هیچ‌یک از مدیران به فکر تمدید ویزای کار این دو بازیکن نبوده است؟

معمولاً این موارد به بخش بین‌الملل باشگاه استقلال محسوب می‌شود و مدیر این امور است که باید وضعیت بازیکنان خارجی را رصد کند که به نظر می‌رسد توجهی به این ماجرا نشده تا غیبت دیاباته و میلیچ در تمرینات استقلال به درازا بکشد. با توجه به اینکه فرهاد مجیدی نیز از دستیار ایتالیایی خود رونمایی و اعلام کرده این مربی هفته آینده به تهران خواهد آمد تا او را کمک کند، حضور همه بازیکنان در تمرینات می‌تواند آینده روشن‌تری را برای این باشگاه تصویر کند. بدون شک اگر میلیچ و دیاباته در تمرینات حاضر باشند روند آماده‌سازی استقلال نیز مطلوب‌تر انجام خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها