کد خبر : 63175

جمله استراماچونی که استقلالی ها را آتش می زند

جمله استراماچونی که استقلالی ها را آتش می زند

یکی از نکات عجیبی که در شکایت آندره‌آ استراماچونی علیه استقلال ذکر شده، چند قطعه بلیت هواپیما برای پرواز از میلان به تهران است.

به گزارش خبرورزشی - اگرچه آندره‌آ استراماچونی پس از ترک ایران بارها در مصاحبه‌های خود مدعی شد خاطرات بسیار خوشی از هواداران استقلال برایش به یادگار مانده ولی این مسئله هیچ تأثیری در شکل و فرم شکایت او از طرف ایرانی نداشته است (دقیقاً مانند داستانی که در مورد وینفرد شفر هم رخ داد) مرد ایتالیایی به هواداران استقلال علاقه‌مند است ولی در عین حال، پول را هم دوست دارد و ناگفته پیداست که مبالغ صرف شده در قرارداد خود را در اولویت قرار می‌دهد به همین خاطر مدت‌هاست با استفاده از یک تیم حقوقی مجرب دنبال فراهم کردن شرایط برای دریافت تمام مطالبات ذکر شده در قرارداد دو ساله خود با استقلال همراه با خسارت و دیرکرد آنهاست. البته حالا به نظر می‌رسد موارد دیگری نیز در داخل شکوائیه استرا علیه استقلال به چشم می‌خورد و باید دید از آن بابت هم چیزی دست سرمربی اسبق آبی‌پوشان را می‌گیرد یا خیر؟

یکی از نکات عجیبی که در شکایت استرا علیه استقلال ذکر شده، چند قطعه بلیت هواپیما برای پرواز از میلان به تهران است. بلیت‌های بیزینس کلاس برای این مربی و دستیارانش که ظاهراً دی ماه سال ۹۸ توسط خود استراماچونی تهیه شده بود ولی چون مذاکرات به سرانجام نرسید، آنها را پس داد و بابت عودت دادن بلیت‌ها مبلغی را تحت عنوان خسارت پرداخت کرد که حالا مدعی است باشگاه استقلال باید جریمه مورد نظر را نیز بپردازد. از قرار معلوم تمام موارد اینچنینی، با توصیه تیم وکلای استرا سند و در اختیار دادگاه قرار داده شده است. البته این ادعایی است که طرف ایتالیایی مطرح کرده و قرار نیست حتماً مورد پذیرش قضات پرونده هم قرار بگیرد. آنها می‌توانند چنین خواسته‌ای را رد کنند و بابت بلیت هواپیما استقلال را مقصر ندانند.

در اینکه باشگاه استقلال بابت شکل قرارداد با استراماچونی، نحوه پرداخت دستمزد و شکل برخورد با او اصلاً حرفه‌ای عمل نکرد، کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد و این انتقاد بسیار بزرگی است که به مدیران وقت باشگاه وارد می‌شود ولی مربی مورد نظر نیز در فوتبال اروپا عنوان شخصی شناخته می‌شود که همواره چند وکیل بسیار کارکشته کنار خود دارد و بلافاصله پس از اینکه با تیمش به مشکل برمی‌خورد، از طریق آنها وارد عمل شده و غرامت می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها