کد خبر : 63165

خبر خوب از تمدیدی های پرسپولیس

خبر خوب از تمدیدی های پرسپولیس

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنانش جهت تمدید قرارداد آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه با ارسال دعوت‌نامه کتبی رسمی از بازیکنانش خواسته تا برای مذاکره به محل باشگاه بروند و گویا 4 بازیکن این تیم که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

 وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که در اردوی تیم ملی در بحرین هستند در کنار امید عالیشاه و مهدی شیری، به باشگاه برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده‎‌اند. آنها در مذاکراتی که با باشگاه داشتند طبیعتا در مورد مسائل مالی هم حرف زده‌ و خواسته‌هایشان را به باشگاه انتقال دادند.

گفته می شود به استثنای احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان که ظاهرا پیشنهاد خارجی دارند، بقیه بازیکنان که قراردادشان آخر فصل به پایان می‌رسد قول داده‌اند پس از پایان تعطیلات لیگ برای مذاکره و تمدید به باشگاه پرسپولیس بروند.  این احتمال وجود دارد که از اواخر این هفته شاهد حضور این بازیکنان در باشگاه پرسپولیس باشیم.

برخی رسانه ها خبر داده اند احمد نوراللهی که سه پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر دارد، شاید نهایتا در پرسپولیس ماندنی شود اما درباره کنعانی‌زادگان این امید وجود ندارد و به احتمال بسیار زیاد او در پایان فصل لژیونر خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها