کد خبر : 63108

پیام غیرمستقیم استعفای هیات مدیره استقلال برای آقای مدیرعامل

پیام غیرمستقیم استعفای هیات مدیره استقلال برای آقای مدیرعامل

دیروز اعلام شد اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال اعم از حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری سه عضو باقی‌مانده از سمت خود استعفا دادند و متن استعفای خود را در نامه‌ای به وزیر ورزش ارائه دادند.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، این درحالی است که هفته پیش برای اولین‌بار در «فرهیختگان» خبر دادیم که در جلسه اخیر هیات‌مدیره یک مصوبه چهاربندی تهیه و مورد موافقت قرار گرفت که تا زمان جلسه بعدی این چهار بند باید توسط احمد مددی اجرا شود در غیر این صورت این موضوع می‌تواند تبعات و عواقبی را در پی داشته باشد.

در بند اول آمده که مباحث مالی باشگاه باید شفاف‌سازی شده و در گزارشی جزئیات آن و همچنین مباحث مالی مرتبط با اسماعیل خلیل‌زاده به سمع و نظر اعضای هیات‌مدیره برسد. در بند دوم تاکید شده باید ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال برکنار شود. در بند سوم نیز عنوان شده ورزشگاه امام‌رضا(ع) دراختیار باشگاه قرار بگیرد تا کارهای مرتبط با تعویض چمن مصنوعی با چمن طبیعی هرچه سریع‌تر انجام شده تا تیم بزرگسالان برای فصل آینده در این مجموعه تمرین کند و در بند آخر نیز اعضای هیات‌مدیره تاکید کردند دیگر هیچ‌گونه عزل و نصبی بدون موافقت هیات‌مدیره انجام نشود.

حالا به‌نظر می‌رسد بعد از اینکه این شرط‌ها عملیاتی نشد، درنهایت اعضای هیات‌مدیره استقلال تصمیم به استعفای دسته‌جمعی گرفتند و این درحالی است که تا لحظه تنظیم این گزارش این استعفاها مورد موافقت وزارت ورزش قرار نگرفته تا روزهای پایانی این دولت نیز کماکان با حضور همین اعضا برای هیات‌مدیره باشگاه استقلال پیگیری شود. با این حال طبق شنیده‌های «فرهیختگان» به‌نظر می‌رسد بیشتر این اختلاف‌ها جدا از اینکه تمامی این بندها رعایت نشده و در نامه استعفای اعضا به آنها اشاره شده اما با تاکید ویژه به موضوع عزل و نصب‌های صورت‌گرفته اشاره شده و از آنجایی که بیشترین هدف اعضای هیات‌مدیره در آخرین جلسه به برکناری فریادشیران از آکادمی استقلال معطوف شده و آنها تاکید کرده بودند باید این اتفاق بیفتد اما درنهایت پشتیبانی مدیرعامل استقلال از فریادشیران باعث شد این‌بار اعضای هیات‌مدیره این باشگاه در اعتراض به این موضوع استعفای خود را مطرح کنند. ظاهرا آنها معتقدند حالا که استعفای فریادشیران هم مورد پذیرش نیست بزرگ‌ترین پشتیبان وی یعنی احمد مددی هم باید با وی برکنار شود! این درحالی است که از زمان دستگیری اسماعیل خلیل‌زاده همچنان هیات‌مدیره استقلال با ترکیب ناقص به کار ادامه داده و به‌نظر می‌رسد روزهای سخت و پرمساله‌ای پیش‌روی این تیم باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها