کد خبر : 63078

اظهارات تند محمود فکری/ وقتی جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم‌ کدام گوری بودید؟!

اظهارات تند محمود فکری/ وقتی جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم‌ کدام گوری بودید؟!

سرمربی پیشین استقلال موضع‌گیری تندی نسبت به برخی صحبت‌ها در شبکه‌های اجتماعی علیه خود داشت و به شدت به گردانندگان این صفحات تاخت.

به گزارش تسنیم، محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که این روزها سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را برعهده دارد، پس از مدتی سکوت درباره حواشی روزهای حضورش در استقلال، مصاحبه تندی را درباره استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال و هم‌چنین حواشی ایجاد شده در فضای مجازی داشته که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

اعضای هیئت مدیره استقلال به جای قدرت‌نمایی، باری از دوش باشگاه بردارند

زمانی که احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شد، اعضای هیئت مدیره به دلیل اینکه خودشان مددی را انتخاب نکرده بودند، مخالف او بودند. چرا آن زمان اعضای هیئت مدیره متحد استعفا نکردند؟ چرا در شرایطی که استقلال نیاز به آرامش دارد، سه نفر از اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که با هم استعفا بدهند؟ اعضای هیئت مدیره باید گره‌ای از مشکلات را باز کنند، نه اینکه دنبال قدرتنمایی باشند. چرا امروز که رئیس هیئت مدیره باشگاه حضور ندارد، باری از روی دوش باشگاه بر نمی‌دارند و دنبال قدرتنمایی هستند؟

من سکوت کنم تا شما برای بازیکنان بی‌کیفیت قرارداد میلیاردی ببندید!

وقتی حرف می‌زنیم و مصاحبه می‌کنیم به یکسری‌ها برمی‌خورد و می‌گویند فکری که خودش تیم دارد و چرا دنبال استقلال است؟! سپس با لشگر فحاش‌شان در صفحات مجازی حمله می‌کنند. زمانی که جوانی‌ام را برای استقلال دادم، شما کدام گوری بودید؟ من حرف نزنم که شما به بخور بخورتان ادامه دهید؟ من حرف نزنم که فشار بیاورید تا با بازیکنانی که سر نخواستن‌شان دعواست، قراردادهای چند میلیاردی ببندید؟

پیشکسوتان می‌ترسند لشگر فحاشان به سوی‌شان حمله کنند

وقتی حرف می‌زدیم، لشگر فحاش حمله می‌کردند تا ما را بزنند. پیشکسوتانی که زمان ما مدام مصاحبه می‌کردند، چرا ساکت نشسته‌اند و حرفی نمی‌زنند؟ چون می‌ترسند آقایان با صفحات فیک و تقلبی‌شان با لشگر فحاش به آنها حمله کنند. متأسفانه حرف‌های ما به یکسری دلال برخورده است، چون بازیکن آنها که قیمتش اندازه یک میلیارد تومان هم نیست، دیگر نمی‌تواند قرارداد چند میلیاردی ببندد.

اگر رأی استراماچونی بیاید، چه کسی جای مدیرعامل جواب می‌دهد؟

باشگاه نیاز به مدیرعامل دارد تا کارها پیش برود. اگر فردا روزی رأی پرونده استراماچونی بیاید، چه کسی باید جوابگو باشد؟ پنجره نقل‌وانتقالات بسته بماند، چه کسی باید جواب بدهد؟ کسی حرفی نزند تا شما به خوردن‌تان ادامه دهید؟ اگر هم کسی حرف بزند با پیج‌های تقلبی ناسزا می‌دهید تا به کارهای کثیف‌تان ادامه دهید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها