کد خبر : 63069

وعده بزرگ وزیر ورزش برای تیم ملی

وعده بزرگ وزیر ورزش برای تیم ملی

وزیر ورزش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: وزارت ورزش در مرحله اول حداقل ۲۰ میلیارد تومان برای احداث کمپ در سال ۱۴۰۰ اختصاص خواهد داد که به امید خدا بلافاصله عملیات اجرای کمپ آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مسعود سلطانی فر در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردیم که به کیش سفر کوتاهی داشته باشیم و از نزدیک اردو را ببینیم. خدا قوت به اعضای تیم، بازیکنان و کادرفنی و مدیران فدراسیون دارم و از جناب آهنگران تشکر می‌کنم که با همه توان و امکانات بهترین شرایط را برای تیم ملی در جزیره کیش فراهم کردند. اردوی کیش شرایط آب و هوایی اش با شرایط بحرین مطابق و هماهنگ است.

سلطانی فر با اشاره به ۴ مسابقه تیم ملی در بحرین تاکید کرد: یقین دارم که در هر ۴ مسابقه پیروز می شویم. در دو بازی که حریفان خیلی سختی نداریم البته هر چهار تیم سخت نیستند ولی شرایط میزبانی برای یکی از تیم‌ها فراهم شده است و امیدوارم از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد و پیروزی بزرگی برای ملت ایران  رقم خواهد بخورد.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای صعود ملی پوشان از این مرحله در نظر گرفته‌اید یا نه؛ اظهار داشت: حرفم هنوز تمام نشده بود و نگذاشتید صحبت‌هایم را ادامه بدهم. از یک ماه و نیم و دو ماه قبل نشست‌های مستمری با عزیزی خادم برگزار کردیم. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسات مختلفی داشتند تا بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم و اینکه چه نیازها، مشکلاتی و محدودیت‌هایی داریم و چه ملاحظاتی باید در نظر گرفته شود تا از این گردنه عبور کنیم. خوشبختانه در فضایی توام با تفاهم کار را جلو بردیم و قرار شد نیازهای مختلف تامین شود. هم از جهت نیازهای مالی و تدارکات مختلف همه کمک کردند و جا دارد تشکر کنم از سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان برنامه و بودجه و همکارانم در وزارت ورزش که به هر حال این تلاش بسیار خوبی است که فدراسیون فوتبال داشت.

وزیر ورزش عنوان کرد: ریاست جدید فدراسیون هم حدود سه ماه است که مشغول فعالیت شده‌اند و با انبوهی از مشکلات مواجه شده‌اند و شانه به شانه هم کار را جلو بردیم و تلاش کردیم که  نیازهای واقعی را در بهترین شرایط تامین کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و به مرور منابع مالی تامین شد. مقادیر زیادی که مباحثش این طرف و آنطرف بود و برخی حاشیه سازی می ‌کردند اما تمامی نیازها تامین و پرداخت شده و محدودیت‌هم نداریم. اینکه حالا رقم کمک دولت، سازمان برنامه بودجه یا وزارت ورزش چقدر هست سقفی نداریم.

وزیر ورزش در مورد اینکه گفته شده فقط ۲۰ میلیارد تومان به فدراسیون واریز شده است، گفت: اصلاً بحث ارقام  ۴۰ و ۵۰ و ۳۰ میلیارد و... را نداریم تا الان ۳۰ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم ظرف چند روز آینده باز مبلغ دیگری پرداخت می‌کنیم هر چقدر که نیاز باشد برای نتیجه‌گیری مناسب نیاز فدراسیون و تیم ملی را تأمین خواهیم کرد.

سلطانی‌فر در مرد اینکه معاونش علی‌نژاد گفته است که ۲۰ میلیارد تومان بیشتر نباید پرداخت شود، گفت: من دارم صحبت می‌کنم اگر اجازه بدهید! دو نکته را خدمت‌تان بگویم اول اینکه با مشورتی که با جناب عزیزی خادم انجام دادیم پاداشی در نظر گرفتیم که ان‌شاءالله در صورت صعود تیم از این مرحله که تقریباً این صعود را ما قطعی می‌دانیم این پاداش به همه اعضای تیم ملی فوتبال ایران پرداخت خواهد شد. اگر از گذشته هم من این را تعهد کرده‌ام بازیکنان ما پاداشی را بابت بازی‌های قبل طلب دارند آنها را هم پرداخت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی نداریم با بازیکنان تیم صحبت کرده‌ایم که با آرامش و بدون دغدغه کارشان را انجام بدهند و ان‌شاءالله تا چهار پیروزی را به دست بیاورند. نکته دوم اینکه جناب آهنگران تشریف دارند، امروز صبح تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شده و به انجام رسیده است که کمپ مناسبی برای تیم‌های ملی در اینجا احداث شود و جزئیاتش را با هم بعدازظهر صحبت کردیم، هم با آقای آهنگران و هم عزیزی خادم. ان‌شاءالله قرارداد آن هفته آینده امضا می‌شود. یک مرحله هم جلو رفته‌اند و امضا می‌شود. عصر به آقای عزیزی خادم گفتم وزارت ورزش در مرحله اول حداقل ۲۰ میلیارد تومان برای احداث این کمپ در سال ۱۴۰۰ اختصاص خواهد داد که به امید خدا بلافاصله عملیات اجرای کمپ آغاز شود و به امید خدا یک کمپ بسیار خوب داشته باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها