کد خبر : 63048

انتصاب پورمحمدی در بانک مرکزی تکذیب شد

انتصاب پورمحمدی در بانک مرکزی تکذیب شد

بعد از اعلام خبر انتصاب حمید پورمحمدی بعنوان رئیس کل بانک مرکزی، مسئول دفتر او این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، همزمان با اعلام خبرهایی مبنی بر قطعی شدن حضور حمید پورمحمدی معاون فعلی سازمان برنامه در بانک مرکزی، مسئول دفتر او در پاسخ به تسنیم این خبر را تکذیب کرد.

ساعتی قبل در خبرها آمد که حمید پورمحمدی معاون فعلی نوبخت در سازمان برنامه و بودجه بعنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی منصوب شده است.

البته تسنیم در خبر دیگری اعلام کرده بود که پورمحمدی دریافت حکم ریاست کلی را تأیید نکرده است.

سازمان برنامه و بودجه نیز در همین ارتباط اعلام کرده است: "شایعاتی دال بر انتصاب دکتر پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس کل بانک مرکزی در حالی منتشر شد که وی در جلسات داخلی در این سازمان به سر می‌برد. وی در واکنش به این شایعات گفت: این موضوع چند روز قبل مطرح شد ولی اینجانب به دلیل عدم آمادگی، پیشنهاد ریاست بانک مرکزی را نپذیرفتم.

بنابراین تمامی اخبار در این زمینه فاقد صحت بوده و تکذیب می شود."

گفتنی است، همزمان با تأیید اخبار برکناری عبدالناصر همتی از بانک مرکزی، بازار گمانه‌زنی و خبرها درباره رئیس کل جدید بانک مرکزی داغ شده است.

اما و اگرها درباره رئیس کل جدید بانک مرکزی درحالی با حواشی همراه شده است که رابطه سازمان برنامه و بانک مرکزی در دوره مدیریت همتی چندان خوب نبود و اختلافات همتی و نوبخت در ماه های اخیر در مورد برداشت دولت از بانک مرکزی و کسری بودجه و ... بالا گرفته بود.

مدیران بانک مرکزی خیلی از انتصاب پورمحمدی استقبال نکرده و ترجیح می دهند که اکبر کمیجانی قائم مقام فعلی بانک مرکزی اداره امور این بانک را برعهده بگیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها