کد خبر : 63038

تلاش ناموفق برای برکناری مدیرعامل استقلال

تلاش ناموفق برای برکناری مدیرعامل استقلال

از صبح امروز یکشنبه اخبار ضدونقیض زیادی مبنی بر تلاش اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای برکناری مدیر عامل این باشگاه منتشر شده است.

به گزارش ورزش سه، اتفاقات هیئت‌مدیره استقلال گویا پایانی ندارد .در واقع روزی نمی‌شود که اخباری عجیبی از هرکدام از این آقایان  در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر نشود.

این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده  رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال  به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای این هیئتِ 5 نفره گویا در بازداشت به سر می‌برد و همین مسئله مشکلات عدیده‌ای را خصوصاً در امور مالی تیم به وجود آورده است.

آخرین اخباری که از باشگاه استقلال به گوش رسید حکایت از آن دارد که مهدی عبدیان و حجت نظری قصد داشتند امروز در جلسه‌ فوری هیئت‌مدیره، با سه رأی، احمد مددی را برکنار کنند که عدم همراهی حمیدرضا آصفی موجب شد این موضوع شکست بخورد.

 البته گفته می شود این تنش‌ها بی‌ارتباط با رد کردن مصوبه هیئت‌مدیره استقلال مبنی بر برکناری رئیس آکادمی باشگاه استقلال نمی‌تواند داشته باشد  که با مخالفت احمد مددی همراه شد.ضمن اینکه تمامی اعضای هیئت‌مدیره به‌جز حمیدرضا آصفی پیش از اینکه اعلام حکم مدیرعاملی احمد مددی، تهدید به استعفا کرده بودند.

درنهایت باید منتظر بمانیم تا ببینیم این تصمیمات طی ساعات و روزهای آینده به کجا ختم خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها