کد خبر : 63036

اولین جدایی قطعی پرسپولیس «تقریبا» مشخص شد

اولین جدایی قطعی پرسپولیس «تقریبا» مشخص شد

به‌نظر می‌رسد جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس قطعی است و سرخپوشان برای فصل بعد حتما باید به‌دنبال یک مدافع میانی جدید باشند. تا به حال شایعات زیادی در مورد جدایی کنعانی منتشر شده و واکنش‌های او هم فقط به تردیدها دامن زده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، چندی پیش نشریه «استادالدوحه» مدعی شد کار پیوستن کنعانی به الاهلی قطر تمام شده است. با توجه به سابقه این رسانه و درست بودن تمام اخباری که پیش از این در مورد انتقال بازیکنان ایرانی به قطر منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد این بار هم خبر آنها دقیق باشد.

به شکل همزمان اما، رسانه‌ها از احتمال حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در کی‌لیگ و بازی او برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی هم خبر داده‌اند. دیروز سایت ورزش‌سه در این مورد نوشت: «باشگاه اولسان هیوندای برای ترمیم خط دفاعی خود به سراغ کنعانی‌زادگان رفته و پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده است.

باتوجه به رقم پیشنهادی و همچنین اتمام قرارداد این بازیکن، اولسان امید زیادی به انجام این انتقال پس از پایان لیگ برتر ایران دارد. کنعانی که دو فصل پیش و در دوره گابریل کالدرون به عضویت پرسپولیس درآمد، در این مدت جزو بهترین بازیکنان این تیم بوده و حالا نمود نمایش‌های درخشان خود را در پیشنهادهای خارجی می‌بیند.

پیش‌تر منابع موثق خبر داده بودند که کنعانی مورد توجه تیم‌های قطری قرار دارد و حتی قرارداد خود را هم به امضا رسانده اما حالا شاید پیشنهاد اولسان مقصد او را تغییر بدهد.» به هر حال چه اولسان، چه الاهلی و چه هر تیم دیگری، به‌نظر می‌رسد کنعانی رفتنی باشد و اگر بخواهد بماند هم مثل علی علیپور رقم بسیار بالایی را برای تمدید قرارداد پیش پای باشگاه می‌گذارد. با این تفاسیر به نفع یحیی گل‌محمدی است که از حالا به فکر جانشین او باشد و بعدا مثل ماجرای شجاع خلیل‌زاده، تنها اقدام به ابراز ناراحتی نکند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها