کد خبر : 63030

میلیچ به سیم آخر زد / قرارداد مدافع استقلال تمدید می شود؟

میلیچ به سیم آخر زد / قرارداد مدافع استقلال تمدید می شود؟

باشگاه استقلال این روز‌ها به شدت دچار مشکلات مالی شده است، به طوری که پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مربی صربستانی پیشین خود بسته است. از طرفی، بحث تمدید قراردادها، پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ نیز بار سنگینی روی دوش باشگاه گذاشته است.

به گزارش ایران ورزشی، در این میان، وکیل میلیچ در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار مبلغ قابل توجهی از مطالبات موکل خود به همراه سود و ضرر و زیان آن شده است. این درخواست باعث تعجب مسئولان استقلال شده که چرا موکل میلیچ چنین درخواستی کرده است.

وکیل میلیچ ادعا کرده که در صورت عدم پرداخت این پول به فیفا شکایت خواهند کرد. به همین دلیل یکی از معضلاتی که باشگاه استقلال این روزها با آن مواجه است، تمدید قرارداد هرویه میلیچ مدافع کروات این تیم است که با توجه به مذاکراتی که از چندی پیش آغاز شده بود، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

میلیچ در حالی بعد از دیدار با صنعت نفت تهران را ترک کرد که نه قراردادش تمدید شد و نه مطالباتش را دریافت کرد حالا هم که وکیل این بازیکن تهدید به شکایت کرده است اما از آنجایی که میلیچ احتمال زیاد می‌دهد دوباره در بین استقلالی‌ها حضور پیدا کند و نمی‌خواهد هواداران این تیم را از دست خود در این مقطع حساس ناراحت کند، روز گذشته استوری گذاشت و در این پیام خود عده‌ای را در استقلال دروغگو خطاب کرد اما نام شخص خاصی را به صورت مستقیم نیاورد اما خیلی‌ها بعد از استوری میلیچ اینطور عنوان کردند که خطاب این بازیکن کروات به مددی مدیرعامل استقلال است.

این بازیکن با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: «برای واضح‌تر شدن تمام ماجرا باید بگویم که مشکل از وکیل من نیست، من و باشگاه سه - چهار ماه پیش به توافق رسیدیم ولی بعضی از افراد هستند که اجازه این کار را نمی‌دهند. کسانی که این مطالب را عنوان می‌کنند دروغگو هستند و همچنین دشمن باشگاه!» به این ترتیب دعوا بین میلیچ و مسئولان استقلال بالا گرفت و معلوم نیست این بازیکن برای ادامه فصل به استقلال برمی‌گردد یا خیر!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها