کد خبر : 63007

قهرمان آسیا به دنبال مدافع پرسپولیس؟ تکذیب شد!

قهرمان آسیا به دنبال مدافع پرسپولیس؟ تکذیب شد!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بازیکن مورد نظر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش فوتبالی، در حالی این روزها بازیکنان تیم ملی در اردوی کیش برای حضور در مرحله انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند، امروز رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدحسین کنعانی زادگان با پیشنهاد باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی مواجه شده است.

در این خبر عنوان شده بود که اولسان هیوندای قهرمان کره ای لیگ قهرمانان آسیا برای ترمیم خط دفاعی خود به سراغ  مدافع پرسپولیس رفته و پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده و باتوجه به رقم پیشنهاد و همچنین اتمام قرارداد این بازیکن، اولسان امید زیادی به انجام این انتقال پس از پایان بازیهای لیگ برتر ایران دارد.

این خبر در حالی مطرح می شود که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، باشگاه اولسان در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن آسیایی نیست و بیشتر قصد دارد بازیکنان برزیلی و یا از اروپا به خدمت بگیرد.

کنعانی زادگان که در پایان لیگ بیستم قرارداد 2 ساله‌اش با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید از سوی مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت شده اما او که با پیشنهاد رسمی الاهلی قطر مواجه شده است فعلا از رفتن به ساختمان باشگاه و گفت و گو بر سر تمدید قرارداد امتناع می‌کند.

برخی خبرها حاکی از آن است که مدافع ملی‌پوش قرمزها با باشگاه الاهلی قطر قرارداد امضا کرده و فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی از باشگاه پرسپولیس این است که هنوز هیچ توافق رسمی بین کنعانی‌زادگان و باشگاه الاهلی صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان در صورت جدایی از پرسپولیس، حضور در لیگ قطر را انتخاب خواهد کرد چرا که اولا زندگی در این کشور برای ایرانی‌ها به مراتب راحت‌تر از زندگی در کره جنوبی است و از طرف دیگر او می‌تواند مثل مهدی طارمی، بعد از بازی در لیگ ستارگان، راهی یک باشگاه خوب اروپایی شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها