کد خبر : 62949

سایه محرومیت تعلیق شده روی سر 2 بازیکن پرسپولیس باقی ماند

سایه محرومیت تعلیق شده روی سر 2 بازیکن پرسپولیس باقی ماند

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده بازی با سپاهان و استقلال را وارد ندانست و احکام را تائید کرد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس هفته گذشته لایحه دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا درباره پرونده دیدار با سپاهان و استقلال استیناف خواهی کند اما حالا کمیته استیناف اعلام کرده که تجدیدنظرخواهی درباره جرایم و محرومیت ها انجام نشده و احکام تائید شده‌اند.

کمیته استیناف اعلام کرد که محرومیت سیدجلال حسینی و سعید آقایی «قابلیت تجدیدنظرخواهی ندارد» و اعتراض به سلب میزبانی از پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم در دیدار با سپاهان نیز «در بخش قابل تجدیدنظر عینا تایید و اعلام می شود این رای قطعی است.»

درباره پرونده شهرآورد پایتخت هم که محرومیت دو جلسه ای فرشاد فرجی و محرومیت تعلیقی مهدی ترابی را به دنبال داشت، کمیته استیناف تشخیص داده «ضمن رد اعتراض دادنامه صادر عینا تایید می گردد». بنابراین لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس نتوانست نظر کمیته انضباطی را جلب کند.

با این حساب، سیدجلال حسینی یک جلسه محرومیت خود را سپری کرده و فرشاد فرجی هم هنوز باید در دوره محرومیت بماند. سعید آقایی، فرشاد فرجی و مهدی ترابی نیز تا پایان فصل سایه یک جلسه محرومیت تعلیقی را خواهند داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها