کد خبر : 62945

میلیچ برمی گردد

میلیچ برمی گردد

طی 24 ساعت گذشته دو خبر متفاوت درباره مدافع کروات آبی‌ها منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی ، خبر اول درباره این بوده که میلیچ با توجه به بندی که در قراردادش دارد از باشگاه استقلال درخواست سود تاخیر دستمزدش در مدت 2 سال را از این باشگاه مطرح کرده است.

خبر دوم هم که دیروز در فوتبالی منتشر شد و امروز در رسانه ها بازتاب داشت حاکی از آن بود که میلیچ در خصوص مطالباتش به باشگاه استقلال نوتیس(هشدار) داده است. یکی از روزنامه های ورزشی امروز در این باره نوشته است درصورتی ‌‌که تا چند روز آینده بخشی یا تمام مطالبات او پرداخت نشود، این بازیکن می‌تواند به‌صورت یکطرفه قراردادش را فسخ و برای دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند.

انتشار چنین اخباری ممکن است این نگرانی را نزد هواداران استقلال به وجود آورد که شاید میلیچ – که به مرخصی رفته – دوباره به ایران برنگردد منتهی طبق شنیده‌های فوتبالی، مدافع کروات به قراردادی که با استقلال دارد، متعهد است و بعید است علیرغم اختلاف مالی با باشگاهش، به تهران برنگردد منتهی او دلخوری‌هایی دارد که ترجیح می‌دهد فعلا رسانه‌ای نشود و شاید اگر در بازگشت او به تهران، میلیچ و مدیران استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، شاید آن وقت، مدافع کروات حرفهای مهمی برای گفتن داشته باشد. میلیچ تا ۹ تیر ۱۴۰۰ با استقلال قرارداد دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها