کد خبر : 62913

تیم معروف قطری به دنبال مهاجم استقلال / مهدی قایدی کلید انتقال اکرم عفیف

تیم معروف قطری به دنبال مهاجم استقلال / مهدی قایدی کلید انتقال اکرم عفیف

وب سایت سعودی اسپورت مدعی شد در صورت انتقال مهدی قایدی به السد قطر، آنگاه اکرم عفیف راهی الهلال می شود.

به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال پس از جذب موسی مارگا و حمد الیامی مدافع القادسیه، به دنبال جذب نفرات دیگر است و در همین رابطه، وب سایت عربستانی سعودی اسپورت مدعی شد که کلید انتقال اکرم عفیف به الهلال، در گرو انتقال مهدی قایدی به السد قطر است.

این وب سایت نوشته است که الهلال از مدت ها قبل علاقه مند بود تا اکرم عفیف را به خدمت بگیرد ولی این انتقال شکل نگرفت و اکنون مدیران این تیم به دنبال جذب این بازیکن ملی پوش هستند ولی السد در صورتی اجازه جدایی عفیف را می دهد که مهدی قایدی را به خدمت بگیرد.

سعودی اسپورت به نقل از وب سایت ترانسفر مارکت نوشته است که باشگاه السد به دنبال جذب مهدی قایدی وینگر جوان و 22 ساله استقلال است و این باشگاه در صورتی که موفق به جذب این بازیکن شود، مشکلی با انتقال اکرم عفیف ندارد.

این بازیکن تا سال 2025 با السد قرارداد دارد و در 92 بازی که برای این تیم به میدان رفته است، 59 بار موفق به گلزنی شده و 41 بار نیز پاس گل داده است. به همین دلیل سران الهلال قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند ولی السد در صورتی اجازه جدایی او را صادر می کند که جانشین اکرم عفیف را به خدمت بگیرد و هدف نقل و انتقالاتی آنها، مهدی قایدی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها