کد خبر : 62895

کنعانی زادگان از روز ترسناک در اصفهان می گوید

کنعانی زادگان از روز ترسناک در اصفهان می گوید

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از اتفاقات اصفهان و شرایط پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید.

به گزارش همشهری ، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از انجام بازی‌های پرفشار و سنگین در پرسپولیس، حالا به اردوی تیم ملی اضافه شده تا خودش را آماده ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی کند.

نکته مهم در مورد کنعانی این است که او با پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از لیگ قطر مواجه شده و پیوستنش به باشگاه الاهلی تقریبا قطعی است.

پیشنهاد مالی تیم قطری با رقم قرارداد این بازیکن در پرسپولیس قابل قیاس نیست، به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها باید با جدایی کنعانی کنار بیایند هر چند که خودش در این چند ماه هیچ واکنشی به این موضوع نداشته و در این گفت‌وگو هم حاضر نشد در خصوص بحث حضورش در الاهلی صحبت کند. 

پیروزی در اصفهان بیشتر از ۳ امتیاز برای پرسپولیس ارزش داشت، قبول داری؟

بازی سختی بود و خدا را شکر می‌کنم که برد مهمی را در اصفهان به دست آوردیم. همه بازی‌ها سخت هستند و هر تیمی که برابر پرسپولیس بازی می‌کند چند برابر همیشه انگیزه دارد. ذوب‌آهن هم با توجه به وضعیتی که در جدول داشت می‌خواست امتیاز بگیرد ولی ما تیم برتر زمین بودیم.

در بین دو نیمه فکر می‌کردی که پرسپولیس بازی باخته را با برد عوض کند؟

ما همیشه ذهنیت برد داریم. در همان نیمه اول هم باید چند گل می‌زدیم که دیدید چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم فشار را بیشتر کردیم و تغییراتی که کادر فنی ایجاد کرد، در نهایت نتیجه را تغییر داد. ما در مجموع خیلی موقعیت داشتیم و کاملا هم مستحق برد بودیم.

از اتفاقات قبل از بازی صحبت کن. مثل اینکه جو وحشتناکی در اتوبوس ایجاد شده بود؟

نمی‌دانم چه باید بگویم. همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد، تصاویر و عکس‌هایی که از اتوبوس گرفته شد همه چیز را نشان می‌دهد. ما واقعا ترسیده بودیم. شاید باورتان نشود، من یک لحظه از شدت ترس خیال کردم تیر خوردم و انگار میدان جنگ در ذهنم ترسیم شده بود. اگر اتفاق بدتری رخ می‌داد و اتوبوس واژگون می‌شد چه کسی جوابگو بود؟ واقعا فوتبال ارزش این اتفاقات را ندارد.

بعد از بازی، باشگاه ذوب‌آهن با منتشر کردن فیلمی کوتاه به این موضوع اشاره کرد که تو به رختکن این تیم حمله کردی. توضیح می‌دهی چه اتفاقی رخ داد؟

حمله کجا بود، این حرف‌ها صحت ندارد. من می‌خواستم بعد از بازی پیراهن را به شنانی بازیکن ذوب‌آهن بدهم که به سمت رختکن این تیم رفتم. تدارکات ذوب‌آهن به من گفت که بازیکنان در رختکن ناراحت و عصبانی هستند و من هم به سمت رختکن خودمان برگشتم.

رقابت نزدیک شما با سپاهان برای قهرمانی ادامه دارد. فکر می‌کنی در نهایت چه اتفاقاتی در پایان فصل رخ دهد؟

ما روی بازی‌های خودمان تمرکز کرده‌ایم و ۷ فینال دیگر هم باقی مانده که باید بجنگیم و این هواداران را برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خوشحال کنیم. ما بازیکنانی با کیفیت و پرتلاش داریم که در زمین مسابقه تا آخرین توان می‌جنگند و زحمت می‌کشند. کادر فنی خوبی داریم که ساعت‌ها روی بازی حریفان آنالیز می‌کنند، مربی بدنساز خوب داریم و پزشکانی که واقعا زحمت می‌کشند، همینطور تدارکات و دیگر اعضای پشتیبانی. امیدوارم در پایان لیگ به آن چیزی که لیاقتش را داریم دست پیدا کنیم.

در مورد تیم ملی هم صحبت کن. فکر می‌کنی در پایان این راه سخت به جام جهانی برویم؟

ما چند بازی مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم که هر کدام از آنها حکم فینال را دارند. ما مثل یک سرباز برای تیم ملی و موفقیت ایران می‌جنگیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. ما بازیکنان خوب و کادر فنی توانایی داریم و مطمئنا بهترین نتایج را خواهیم گرفت. امیدوارم مردم  و رسانه‌ها هم از تیم ملی مثل همیشه حمایت کنند، ما از آنها انرژی می‌گیریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها