کد خبر : 62885

هافبک تند و تیز پرسپولیس وارد باشگاه 100 تایی ها شد

هافبک تند و تیز پرسپولیس وارد باشگاه 100 تایی ها شد

وحید امیری امیری با پرسپولیس به ۱۰۰ بازی در لیگ‌ رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری چهارمین فصل حضورش را در جمع سرخ‌ها سپری می‌کند و در ۱۰۰ مسابقه‌ای که برای پرسپولیس به میدان رفته، ۱۷ بار موفق به گلزنی شده و به همین تعداد نیز پاس گل داده است. او برای اولین بار روز ۵ مرداد ماه ۹۵ با پیراهن پرسپولیس در بازی با سایپا در لیگ برتر به میدان رفت. بازی که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و سرخ پوشان با تک گل کامیابی نیا به پیروزی رسیدند.

جالب این که وحید امیری یک هفته بعد، اولین گلش را مقابل فولاد به ثبت رساند و تا پایان فصل ۵ بار دیگر برای سرخپوشان مقابل تیم‌های گسترش فولاد، ماشین سازی، فولاد و تراکتور گلزنی کرد. امیری‌ در ۲۵ هفته‌ای که در ترکیب بود ۵ پاس گل هم از خود ثبت کرد تا نقش به سزایی در قهرمانی تیم برانکو داشته باشد.

وحید امیری در فصل جاری هم یکی از تاثیرگذارترین نفرات پرسپولیس بوده و به‌دلیل کمبود مهره در تمام پست ها بازی کرد. از مهاجم تا دفاع چپ! او تا به اینجای فصل ۲ گل برای پرسپولیس زده و یک پاس گل داده که مهم‌ترین آن در بازی رفت وارد دروازه استقلال شد. ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان سایر تیم‌هایی بوده‌اند که این بازیکن مقابل آنها گلزنی کرد..

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها