کد خبر : 62873

لژیونر پرسپولیسی از لیست سیاه سرمربی تیم ملی بیرون نیامد

لژیونر پرسپولیسی از لیست سیاه سرمربی تیم ملی بیرون نیامد

مهم‌ترین لیست دعوتی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران بازهم رامین رضاییان را در خود ندارد تا او همچنان در لیست سیاه باقی بماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسکوچیچ از ابتدای حضورش روی نیمکت تیم ملی هرگز رامین رضاییان و وریا غفوری را به تیم ملی دعوت نکرد و در مقطعی حتی مهدی شیری را هم به این دو نفر ترجیح داد.

او حتی در برنامه فوتبال برتر هم تلویحا دعوت این دو بازیکن را رد کرد و ترجیح داد برای سمت راست خط دفاعی به صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر اعتماد کند. او در سمت چپ هم میلاد محمدی و جعفر سلمانی را دعوت کرده که حضور سلمانی کمی عجیب است.

وحید امیری هم با توجه به عملکردش در این پست به همراه احسان حاج صفی می‌توانند به او کمک کنند. محمد نادری، مدافع چپ تیم استقلال هم یکی از نفراتی است که با توجه به عملکردش در دو ماه اخیر می‌توانست دعوت شود اما نظر سرمربی تیم ملی این نبود.

در قلب خط دفاعی هم حضور سه لژیونر در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان قابل پیش‌بینی بود و خبری از روزبه چشمی و عارف غلامی که پیش از این در اردوها حضور داشت نیست. مهدی تیکدری و ابوالفضل جلالی هم دو بازیکنی هستند که در اردوی قبلی حضور داشتند اما این بار خط خوردند. هم‌چنین امید نورافکن، مدافع چپ سپاهان هم می‌توانست در این لیست حاضر باشد که مصدومیت باعث شد حضور در این اردو را از دست بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها