کد خبر : 62870

اشاره غیرمستقیم عزیزی خادم به اشتباهش با انتخاب کریم باقری

اشاره غیرمستقیم عزیزی خادم به اشتباهش با انتخاب کریم باقری

اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی تنها محدود به مسائل فنی نیست و طبق اعلام فدراسیون فوتبال او مسائل مدیریتی تیم ملی را نیز عهده‌دار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه سال گذشته حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی منتفی شد، کاپیتان پیشین پرسپولیس این بار رضایت داد تا در چهار بازی سخت و حساس پیش‌‌رو تیم ملی را همراهی کند. خبر حضور باقری در کادرفنی تیم ملی را ابتدا باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی کرد و پس از آن فدراسیون فوتبال به گونه‌ای دیگر به این خبر پرداخت.

پس از قطعی شدن حضور کریم باقری که اتفاقی خوب برای تیم ملی و انتخابی خوب از سوی فدراسیون فوتبال بود، سایت این فدراسیون نوشت: «در جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با کاپیتان سابق تیم‌ملی توافق شد که کریم باقری به کادر فنی و مدیریتی تیم‌ملی اضافه شود. شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای مشترک با کریم باقری توافق کرد، او برای چهار بازی حساس ایران در مقدماتی جام‌ جهانی به تیم‌ ملی اضافه شود.

عزیزی خادم در رابطه با این توافق گفت: آقای باقری از سرمایه‌های فوتبال ایران است و قرار شده در این چهار بازی علاوه بر حضور در کادرفنی، موضوعات مدیریتی را نیز به عهده داشته باشد تا تیم‌ ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: همه امکانات برای حضور پرقدرت تیم‌ ملی در بازی‌های بحرین فراهم شده است و هیچ عاملی نمی‌تواند تمرکز تیم‌ ملی برای صعود را برهم بزند.»

اقدام صورت گرفته از سوی عزیزی خادم قابل تحسین است و ای کاش تصمیماتی از این دست زودتر از اینها اجرایی می‌شد. البته که حضور باقری در کادرفنی تیم پرسپولیس مانع از این اتفاق می‌شد، اما موضوع مورد بحث فقط حضور فنی باقری در کادر تیم ملی نیست. همانطور که عزیزی خادم اشاره کرده، باقری علاوه بر حضور در کادرفنی تیم ملی، موضوعات مدیریتی را نیز دنبال خواهد کرد و این به معنای آن است که حتی رئیس فدراسیون هم به انتخاب خودش (مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی) اعتماد ندارد و در این مقطع حساس ترجیح داده کریم باقری روی نیمکت حاضر شود تا مدیریت تیم را به عهده بگیرد.

نقش باقری در موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس انکار ناپذیر است و او در کنار برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی توانسته نقش فنی و مدیریتی خوبی در این تیم ایفا کند. حالا حضورش در کنار تیم ملی نیز می‌تواند علاوه بر افزایش بار فنی، باعث کنترل حواشی تیم ملی نیز شود. با این حال همین که عزیزی خادم به اشتباه خود در انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست یا همان مدیر تیم پی برده و تصمیم گرفته مدیریت تیم ملی را به کریم باقری بسپارد، جای شکر دارد؛ حتی اگر همچنان از انتخاب اشتباه خود دفاع کند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران 13 خرداد مقابل هنگ‌کنگ، 17 خرداد برابر بحرین، 21 خرداد مقابل کامبوج و 25 خرداد ماه برابر عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر قرار خواهد گرفت.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها