کد خبر : 62854

فیفا گفته برای استقلال پنالتی نگیرید!

فیفا گفته برای استقلال پنالتی نگیرید!

کاروان استقلال در حالی از ورزشگاه خارج و رهسپار فرودگاه آبادان شد که تعدادی از هواداران این تیم با اتومبیل و موتورسیکلت آنها را مشایعت می‌کردند.

به گزارش خبرورزشی - استقلال به لطف گلی که در دقایق تلف شده به ثمر رساند یک پیروزی فوق‌العاده ارزشمند در آبادان کسب کرد تا با رسیدن به رتبه سوم جدول راهی تعطیلات مقطعی لیگ برتر شود. این پیروزی در حالی به دست آمد که بازیکنان استقلال و تعدادی از نیمکت‌نشینان این تیم در خلال مسابقه بارها نسبت به عملکرد تیم داوری معترض بودند و اعتقاد داشتند باز هم حق آنها در داخل زمین ضایع شده است.

پیروزی در میدان؛ هیاهو در خیابان

گلی که آرمان رمضانی در وقت‌ تلف‌ شده به ثمر رساند، معادلات را برای استقلال تغییر داد و موجب خوشحالی فراوان هواداران این تیم شد. دقیقاً زمانی که بازیکنان استقلال در داخل زمین چمن حلقه شادی برپا کرده بودند، تعدادی از هواداران خوزستانی این تیم که بیرون ورزشگاه مسابقه را از طریق رادیو یا اینترنت دنبال می‌کردند مشغول پایکوبی و شادمانی شدند. خوشحالی این هواداران تا دقایقی پس از پایان مسابقه تداوم داشت.

تکرار پیروزی

برتری در آبادان موجب شد استقلال همانند بازی برگشت فصل گذشته که تابستان پارسال در آبادان برگزار شده بود، صنعت نفت را داخل خانه خود شکست دهد و با 3 امتیاز فوق‌العاده ارزشمند به تهران بازگردد. بردی که شاید ارزش آن در هفته پایانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر به مراتب بیش از پیش به چشم بیاید. اتفاقاً برتری فصل قبل برابر نفتی‌ها  نقش مؤثری در نایب قهرمانی استقلال داشت و حالا باید ببینیم حکایت این فصل چه خواهد شد.

گلزنی استقلال؛ شعار به نفع نفت!

یکی از اتفاقات جالب توجه در آخرین دقایق مسابقه و دقیقاً پس از زمانی که استقلال توانست گل برتری را به ثمر برساند، پخش شدن شعار به نفع نفت آبادان در ورزشگاه بود! همزمان با لحظاتی که بازیکنان استقلال شادی می‌کردند و بازیکنان صنعت نفت از ناراحتی داخل زمین چمن دراز کشیده بودند، شعارهای روحیه ‌بخشی برای تیم میزبان پخش می‌شد! اتفاقی که نه تنها از نظر استقلالی‌ها بلکه برای خود نفتی‌ها هم کاملاً عجیب بود.

تبریک به آرمان

آرمان رمضانی که در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد تا قبل از جدال با صنعت نفت به شدت زیر فشار بود و همه توقع داشتند خودی نشان بدهد. به همین دلیل پس از گلزنی، در پوست خود نمی‌گنجید. پس از پایان مسابقه و حضور بازیکنان در رختکن نیز بساط تبریک به آرمان حسابی داغ بود و عده‌ای از استقلالی‌ها معتقد بودند این بازیکن از حالا به بعد با آرامش بیشتر و استرس کمتری کار را دنبال خواهد کرد.

محروم شدن از پنالتی

بازیکنان استقلال با وجود پیروزی ارزشمند خارج از خانه از قضاوت این مسابقه ناراحت بودند و اعتقاد داشتند تیم داوری خوب عمل نکرده است. استقلالی‌ها در رختکن به خاطر پیروزی مهم خودشان حسابی شلوغ کاری می‌کردند اما تأکید داشتند نه تنها در دربی پایتخت بلکه مقابل صنعت نفت آبادان نیز یک پنالتی مسلم آنها گرفته نشد و معلوم نبود اگر گل دقایق پایانی به ثمر نمی‌رسید و بازی با تساوی خاتمه پیدا می‌کرد، چه کسی پاسخگوی حق از دست رفته استقلال می‌شد؟

خطا کردن روی قایدی

خطا کردن روی مهدی قایدی و سرنگون شدن این بازیکن هم به سوژه‌ای برای کنایه زدن استقلالی‌ها تبدیل شده بود. آبی‌پوشان هنگام خروج از رختکن با اشاره به خطاهایی که روی قایدی در جدال مقابل پرسپولیس و صنعت نفت درون محوطه جریمه حریفان رخ داد و از نظر داوران دور ماند مدعی بودند خطا و سرنگون کردن این مهاجم ملی‌پوش احتمالا دیگر جزء قوانین مسابقات تلقی می‌شود و تمام مدافعان حریف اجازه دارند بدون هیچ مشکلی چنین کاری را انجام دهند!

بدرقه برنده

کاروان استقلال در حالی از ورزشگاه خارج و رهسپار فرودگاه آبادان شد که تعدادی از هواداران این تیم با اتومبیل و موتورسیکلت آنها را مشایعت می‌کردند. همچنین گروهی از استقلالی‌های خوزستان در مقابل درب ورودی فرودگاه انتظار آبی‌پوشان را می‌کشیدند تا این پیروزی را به آنها تبریک گفته و تیم برنده را بدرقه کنند. اتفاقی که معمولاً در خوزستان با شور و حال خاصی برای استقلال رخ می‌دهد ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط متفاوت شده است.

آگاهی از فهرست تیم ملی

بازیکنان استقلال دقایقی قبل از اینکه در آبادان سوار هواپیما شوند، در جریان فهرست رسمی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار گرفتند. البته برخی از آنها به صورت غیررسمی چیزهایی را شنیده بودند ولی بامداد سه شنبه همه چیز رسمی شد تا مشخص شود استقلال در این اردوی تیم ملی فقط یک نماینده دارد و بس.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها