کد خبر : 62848

بمب باران استقلالی ها در فضای مجازی

بمب باران استقلالی ها در فضای مجازی

استقلالی‌ها در فضای مجازی ضمن انتقاد شدید از اسکوچیچ بابت لیست بازیکنان منتخب خود، مدعی بودند فراخوانده شدن مهدی قایدی به جمع ملی‌پوشان هم اتفاقی بود که از سر رودربایستی رخ داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اعلام اسامی مدعوین به تیم ملی برای دیدارهای فوق‌العاده حساسی که ماه جاری در بحرین پیش رو داریم، سروصدای بسیار زیادی راه انداخت و اعتراض شدید هواداران استقلال را  در پی داشته است.هوادارانی که قاطعانه معتقدند حق بازیکنان تیم محبوب آنها در گزینش سرمربی کروات تیم ملی ضایع شده و تیمی که مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، در جدول رقابت‌های لیگ برتر عنوان سوم را مال خود کرده است و همچنان در جام حذفی هم حضور دارد باید حتماً به مراتب بیشتر از یک نماینده در جمع ملی‌پوشان داشته باشد. ادعایی که البته دراگان اسکوچیچ در عمل نشان داد آن را قبول ندارد. طبیعی است اختلاف نظر همواره برای انتخاب فهرست دعوت‌شدگان به تیم ملی وجود دارد و باز هم وجود خواهد داشت اما استقلالی‌ها مدعی‌اند این مسئله از حالت تفاوت دیدگاه خارج شده  و شکل یک تقابل به خود گرفته است.

توفان در فضای مجازی

از ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه که فهرست مدعوین به تیم ملی برای دیدارهای خرداد ماه منتشر شد، صفحات و کانال‌های استقلالی به فضایی برای تقابل همه‌جانبه با سرمربی تیم ملی بدل گردید.استقلالی‌ها به شدت انتخابات اسکوچیچ را زیر سؤال برده و تأکید داشتند سرمربی تیم ملی بیشتر از این که حواسش معطوف به پیکارهای لیگ برتر باشد، در اندیشه دعوت از لژیونرهای نه چندان نام آشنا بوده است! هواداران استقلال قاطعانه معتقد بودند بازیکنانی همچون: محمد نادری و فرشید اسماعیلی باید در فهرست مدعوین قرار می‌گرفتند و می‌شد به محمد رشید مظاهری هم فرصتی دوباره داد اما اسکوچیچ چنین کاری نکرد تا مشخص شود (البته به‌زعم استقلالی ها) از مدت‌ها قبل فهرست بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کرده بود و فقط وقت‌کشی می‌کرد تا دیدارهای معوقه لیگ برتر خاتمه پیدا کند.

بازگشت به دوران مایلی‌کهن!

یکی از سوژه‌های جالب انتقادی هواداران استقلال از سرمربی کروات تیم ملی، مقایسه انتخابات او با روند گزینش ملی‌پوشان در دوران سرمربیگری محمد مایلی کهن بود. در مقطعی از آن برهه، استقلال فقط یک ملی‌پوش داشت و اتفاقاً تیم ملی ایران در حالی راهی جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ امارات شد که علیرضا منصوریان تنها استقلالی حاضر در جمع ملی‌پوشان به حساب می‌آمد. هواداران استقلال در فضای مجازی با اشاره به آن ماجرا، مدعی بودند به لطف سرمربی کنونی تیم‌ملی خاطرات ۲۵ سال قبل دو بار تکرار شده و همه چیز بار دیگر به دوران مایلی‌کهن بازگشت. البته این نکته را فراموش نکنیم محمد مایلی کهن در حالی فقط  یک بازیکن از استقلال به اردوی تیم ملی فراخواند که چندی قبل از آن با جواد زرینچه  و بهزاد غلامپور دچار مشکل شده بود. از طرف دیگر، استقلال در آن مقطع وضعیت خوبی نداشت و در رتبه هفتم جدول رقابت‌های لیگ آزادگان قرار گرفته بود.

دعوت نشدن قایدی

استقلالی‌ها در فضای مجازی ضمن انتقاد شدید از اسکوچیچ بابت لیست بازیکنان منتخب خود، مدعی بودند فراخوانده شدن مهدی قایدی به جمع ملی‌پوشان هم اتفاقی بود که از سر رودربایستی رخ داد تا سبد استقلال در جمع دعوت‌شدگان به تیم ملی کاملاً خالی نماند. بعضی از هواداران استقلال آنقدر از دراگان اسکوچیچ بابت دعوت نکردن بازیکنان این تیم عصبانی بودند که اعتقاد داشتند اگر سرمربی تیم ملی در حال حاضر به تمدید قراردادش چشم نداشت و وضعیت این تیم هم لرزان نبود، احتمال داشت حتی همین یک نفر را هم از استقلال دعوت نمی‌کرد! تعداد دیگری از طرفداران  هم با انتقاد شدید از اسکوچیچ نوشتند : آقای سرمربی! همین قایدی را هم دعوت نمی‌کردی و خودت را خلاص می‌کردی !

چوب نداشتن مربی

در این میان گروهی از هواداران استقلال مسئله دیگری را دلیل اصلی دعوت نشدن بازیکنان این تیم تلقی می‌کردند. آنها مدعی بودند چون در کادر فنی تیم ملی یک مربی استقلال وجود ندارد، حق آبی‌ها به همین راحتی خورده می‌شود و کسی در میان نیمکت‌نشینان تیم ملی نیست تا پیگیر وضعیت بازیکنان استقلالی شایسته دعوت به جمع ملی‌پوشان باشد. ادعایی که هنگام سر مربیگری حمید استیلی در تیم امید هم توسط استقلالی‌ها به دفعات مطرح شده و قرمز بودن نیمکت آن تیم فوق‌العاده مورد انتقاد بود. حالا فعلاً رابطه استقلالی‌ها با دراگان شکرآب شده و باید ببینیم این وضعیت در آینده چگونه پیش خواهد رفت؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها