کد خبر : 62812

واکنش ذوب آهن به حمله نارنجکی به اتوبوس پرسپولیس

واکنش ذوب آهن به حمله نارنجکی به اتوبوس پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس تیم پرسپولیس را محکوم کرد و خواستار برخورد با عوامل این اتفاق شد.

مجتبی فریدونی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره حادثه رخ داده پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس و برخورد چند نارنجک به اتوبوس تیم میهمان، اظهار داشت: در طول تاریخ سابقه ندارد که تیمی میهمان ذوب‌آهن بوده باشد و در اصفهان  این اتفاقات رخ دهد. ذوب‌آهن با هیچ تیمی مشکلی نداشته و کوچکترین اتفاقی در بازی‌های ما در اصفهان رخ نداده است. اتفاق امروز را نمی‌توان به ذوب‌آهن ربط داد.

وی با بیان اینکه «برخورد نارنجک از بالای یک پل در اتوبان اصفهان - فولادشهر رخ داده است» تاکید کرد: این کار را به عنوان باشگاه میزبان صددرصد محکوم می‌کنیم و اعتقاد داریم کار اشتباهی رخ داده است. این اقدام ممکن بود در کنترل اتوبوس مشکل جدی ایجاد کند و خطر جانی در پی داشته باشد. فارغ از بحث فوتبال،‌ کاری که صورت گرفته،‌ یک اقدام غیر انسانی و اشتباه بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه برخی پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیسی‌ها را به بازی این تیم مقابل سپاهان که اخیراً با جنجال زیادی روبه‌رو بوده، ارتباط داده‌اند، گفت: نمی‌دانیم افرادی که در اتوبان این کار زشت را انجام داده‌اند چه کسانی بودند. این اتفاق خارج از فوتبال بوده و فکر می‌کنم نیروی انتظامی باید پیگیری کند تا با کسانی که این اقدام غیر انسانی را انجام داده‌اند برخورد شود. ما هم متاسف هستیم و این اتفاق را محکوم می‌کنیم. همانطور که گفتم اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی رخ داده است. اصفهان میزبان این بازی بوده و رسم مهمان‌نوازی این نبود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها