کد خبر : 62807

گل سالم مهدی قایدی به نفت آبادان سوخت + عکس

گل سالم مهدی قایدی به نفت آبادان سوخت + عکس

در حالیکه تصمیم های حمید حاج ملک در آبادان باعث اعتراض استقلالی ها شده بود، کمک دوم او گل صحیح قایدی را آفساید تشخیص داد.

به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد حمید حاج ملک و کمک هایش در آبادان، شب بدی را پشت سر گذاشتند. پس از تصمیم مشکوک و سختگیرانه داور بازی در دقیقه 36 نیمه نخست و تشخیص تمارض مهدی قایدی به جای خطای پنالتی، حمید نادری کمک داور دوم این بازی مرتکب اشتباه بزرگی شد.

در دقیقه 73 این مسابقه، فرشید اسماعیلی هافبک استقلالی ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک محکم این بازیکن را فرزین گروسیان سنگربان آبادانی ها دفع کرد که توپ برگشتی نصیب مهدی قایدی شد که مهاجم آبی پوشان با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد و تلاش مدافع آبادانی ها برای جلوگیری از گل شدن این توپ بی نتیجه بود.

اما شادی استقلالی ها ثانیه های به طول نکشید چرا که حمید نادری کمک داور دوم این بازی به نشانه آفساید مهدی قایدی پرچم خود را بالا برد تا گل استقلالی ها مردود اعلام شود.

اما مرور صحنه های آهسته نشان می دهد که در لحظه شلیک توپ توسط فرشید اسماعیلی، مدافع صنعت نفت آفساید را پر کرده و مهدی قایدی از پشت مدافعین حرکت کرد و ضربه اش را وارد دروازه کرد ولی کمک داور این مسابقه به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

01605105

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها