کد خبر : 62758

اسامی احتمالی استقلالی ها و پرسپولیسی های تیم ملی

اسامی احتمالی استقلالی ها و پرسپولیسی های تیم ملی

لیست تیم ملی بعد از برگزاری بازی‌های عقب افتاده اعلام خواهد شد و به نظر می‌رسد ۵ بازیکن از پرسپولیس و ۳ بازیکن از استقلال درلیست نهایی اسکوچیچ قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو ، لیست تیم ملی جهت حضور درادامه بازی‌های مرحله پیش مقدماتی انتخاب جام جهانی فوتبال بعد از برگزاری بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر اعلام خواهد شد. تیم ملی تمرینات مقدماتی خود را ابتدا در تهران و سپس درجزیره کیش برگزار خواهد کرد. بعد از انجام تمرینات درکیش که از لحاظ آب و هوایی شرایط نزدیکی به کشور بحرین دارند، ملی پوشان دوباره غربال خواهند شد و به این کشور سفر خواهند کرد.
 
تیم ملی در تاریخ ۱۳ خرداد ماه اولین بازی خود را مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کند، اما بدون شک مهم‌ترین بازی‌های تیم ملی مقابل بحرین درتاریخ ۱۷ خرداد و مقابل عراق به تاریخ ۲۵ خرداد است. دیدار‌هایی که اگر با برتری تیم ملی کشورمان به پایان برسد، صعود از گروه به عنوان تیم اول قطعی است.
 
درلیستی که اسکوچیچ به زودی دراختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد حضور ۵ بازیکن از پرسپولیس و ۳ بازیکن از استقلال قطعی است واگر اتفاق خاصی رخ ندهد ۸ بازیکن از دو تیم به تیم ملی دعوت خواهند شد. محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، وحید امیری و مهدی ترابی نزدیک‌ترین نفرات پرسپولیس به فهرست آتی تیم ملی هستند.
 
از میان استقلالی‌ها نیز حضور رشید مظاهری، عارف غلامی و مهدی قایدی درتیم ملی قطعی است. با این حال فهرست تیم ملی ممکن است تا زمان اعلام تغییراتی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد این ۸ بازیکن درنهایت از سوی سرمربی تیم ملی فراخوانده شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها