کد خبر : 62711

جانشین احتمالی سید جلال در قلب خط دفاع پرسپولیس

جانشین احتمالی سید جلال در قلب خط دفاع پرسپولیس

پرسپولیس دوشنبه ۳ خرداد باید با ذوب آهن دیدار کند و مساله‌ی اصلی این تیم پست دفاع وسط است. کنعانی زادگان تنها مدافع میانی تخصصی این تیم است و باید دید زوج او در این مسابقه مهم کیست؟

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو دیدار جنجالی خود مقابل سپاهان و استقلال و دعوا‌هایی که در این بازی‌ها رخ داد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شدت جریمه شد. علاوه بر جریمه‌های نقدی سنگین، مهم‌ترین جریمه این تیم محروم شدن دو مدافع وسط تخصصی آن‌ها (سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی) بود. سیدجلال حسینی در این سال‌ها ستون پرسپولیس بوده و با مدافعانی، چون محسن بنگر، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و اکنون با محمدحسین کنعانی زادگان وظیفه‌ی دفاع از دروازه سرخپوشان را بر عهده داشته و به حق که در بیشتر مواقع موفق بوده و حاصل این موفقیت‌ها رسیدن به ۴ قهرمانی متوالی لیگ برتر و ۲ فینال آسیایی است.

پرسپولیس دوشنبه ۳ خرداد باید با ذوب آهن دیدار کند و مساله‌ی اصلی این تیم پست دفاع وسط است. کنعانی زادگان تنها مدافع میانی تخصصی این تیم است و باید دید زوج او در این مسابقه مهم کیست؟ با توجه به اینکه کمال کامیابی نیا در مقاطعی در پست مدافع وسط بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است احتمالا روز دوشنبه در کنار کنعانی زادگان به میدان برود.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس روز دوشنبه ۳ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به دیدار هم خواهند رفت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها