کد خبر : 62692

زمزمه جدایی شیخ دیاباته از استقلال به چند دلیل

زمزمه جدایی شیخ دیاباته از استقلال به چند دلیل

شیخ دیاباته از مسئولان باشگاه استقلال بشدت ناراحت است؛ وضعیت کنونی او را به جایی رسانده که احتمال جدایی اش در پایان فصل بسیار قوت گرفته است.

شیخ دیاباته این روزها در تمرین استقلال شرکت نمی کند و دیروز هم تصویری از روند درمان او به دلیل مصدومیت منتشر شد. اما به نظر می رسد دلخوری آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از مدیران و کادرفنی آبی ها فراتر از این ها است تا جایی که حتی احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد.

دلخوری شیخ دیاباته از استقلال به مجموعه ای از مسائل مالی و همچنین عدم موافقت با درخواست مرخصی او باز می گردد.

ورزش سه امروز در گزارش مفصلی به بحث ناراحتی و احتمال جدایی شیخ دیاباته از استقلال پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است:

ماجرای شیخ دیاباته یک مساله مشخص است درباره موضوعات مالی است. این مهاجم مالیایی از ماه ها قبل مطالباتش از استقلال عقب افتاده است.

از سوی دیگر دیاباته با وجود همه خصوصیات اخلاقی خوبش اما مهاجمی است که دوست دارد در ترکیب استقلال به طور کامل فیکس باشد. در این خصوص شنیده می شود در بازی استقلال و الاهلی عربستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا وقتی شیخ نیمکت نشین می شود، هرویه میلیچ را واسطه می کند تا با فرهاد مجیدی و فراز کمالوند (که آن زمان مدیریت فنی آبی پوشان رابرعهده داشت) صحبت کند و دلیل نیمکت نشینی اش را بپرسد.

در نهایت ماجرای مخالفت مجیدی با مرخصی دیاباته هم مزید برعلت شده تا این بازیکن حسابی از دست مسئولان باشگاه ناراحت شود. این مهاجم مالیایی اعتقاد دارد مدیران باشگاه که پولش را پرداخت نمی کنند، کادرفنی هم در استفاده از او به عنوان یارفیکس صرف نظر می کند و باعث می شود که او کمتر به آپشن های قراردادی اش برای گلزنی و حضور در ترکیب ثابت برسد. از طرفی با درخواست مرخصی اش هم مخالفت می شود.

این اتفاقات خشم دیاباته را برافروخته و باعث شده تا او تصمیمش برای جدایی از جمع آبی ها را بگیرد. اگرچه مسئولان استقلال درخواست دیاباته برای جدایی را تکذیب و اعلام کرد او اخطاری به باشگاه بابت فسخ یک طرفه قراردادش نداده اما مشخص است که با شرایط کنونی دیاباته علاقه ای به ماندن در جمع آبی پوشان ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها