کد خبر : 62606

مماشات استقلال و با شیخ دیاباته ادامه می یابد؟

مماشات استقلال و با شیخ دیاباته ادامه می یابد؟

شیخ دیاباته در فصل جاری نتوانسته کمک خاصی به تیمش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری میزان، در حالی که استقلال نیاز مبرمی به برد مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی داشت، اما شیخ دیاباته در این بازی تیمش را همراهی نکرد؛ بازیکنی که ماهیانه ۳۵ هزار دلار دریافت می‌کند و این در شرایطی است که او در حداقل نیمی از دوران حضورش در استقلال مصدوم بوده است.

علاوه بر مصدومیت‌های گاه و بیگاه دیاباته، او در این مدت چندین بار استقلال را تنها گذاشت و برای این کارش هم بهانه‌های مختلف مثل تولد فرزندش یا عدم پرداخت حقوق عنوان کرد. با توجه به قرارداد سنگین این بازیکن با استقلال، به نظر می‌رسد دیاباته دیگر مهره کارآمدی برای استقلال محسوب نشود. دیاباته مدتهاست که بازی‌های خوبی برای استقلال انجام نمی‌دهد و هر مهاجم دیگری هم جای او بود می‌توانست چنین عملکردی داشته باشد.

از طرف دیگر به احتمال فراوان دیاباته یکی دیگر از شاکیان استقلال در آینده‌ای نزدیک خواهد بود و دیر یا زود او نیز به فیفا شکایت خواهد کرد؛ اما در چنین شرایطی استقلالی‌ها به دنبال جذب دستیار خارجی هستند. ای کاش قبل از جدایی دیاباته از استقلال، با او توافقات لازم صورت می‌گرفت تا حداقل جلوی شکایتش از استقلال گرفته شود.

اینکه دیاباته هر زمان که دوست داشت در تمرینات و مسابقات استقلال حاضر نشود به هیچ عنوان در شان این تیم نیست و مدیران استقلال به جای مماشات با او باید واکنش مناسبی در قبال رفتارهای غیرحرفه‌ای این بازیکن داشته باشند. بهترین تصمیم در قبال دیاباته می‌تواند پایان همکاری با این بازیکن و البته توافق و تسویه حساب با او است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها