کد خبر : 62589

علت ماندن فراز کمالوند در سایپا

علت ماندن فراز کمالوند در سایپا

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شرایط موجود را درک کردند که کار سخت است و شرایطی که برای تیم رقم زده‌اند بسیار ناجوانمردانه است.

به گزارش میزان، بعد از دیدار جنجالی تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال که با برتری پر حرف و حدیث پیکانی‌ها همراه بود، فراز کمالوند در اظهار نظری ضمن اعتراض به عملکرد تیم داوری و همچنین تخلف تیم فوتبال پیکان در انجام شش تعویض اعلام کرد که استعفای خود را اطلاع به مدیرعامل باشگاه سایپا رسانده است.

پس از رسانه‌ای شدن این خبر اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار کردند تا در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال این باشگاه و همچنن استعفای کمالوند تصمیم‌گیری کنند که در نهایت با این تصمیم مخالفت شد.

بعد از اصرار مجدد کمالوند به کناره‌گیری و اینکه مشخص است نتایج مسابقات در خارج از میدان مسابقه رقم می‌خود، صبح امروز بار دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا به همراه مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه دادند و این بار هم بر حمایت و ادامه همکاری فراز کمالوند تأکید کردند.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با میزان، در این خصوص اظهار داشت: علی‌رغم اینکه اصرار داشتم که در شرایط موجود از سایپا جدا شوم، اما اعضای هیئت مدیره عنوان کردند سایپا از این تصمیم در این مقطع آسیب می‌بیند و لطمه می‌خورد، اما نکته امیدوار کننده این بود که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شرایط موجود را درک کردند که کار سخت است و شرایطی که برای تیم رقم زده‌اند بسیار ناجوانمردانه است.

وی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم سایپا در لیگ برتر بماند. من با تمام جان و دل برای بقای این تیم می‌جنگم. کار بسیار سخت است؛ شاید اگر در نیم فصل به این تیم اضافه شده بودم، هم زمان کافی برای تقویت تیم داشتم هم می‌توانستیم نفرات جدید بگیریم. در حال حاضر اما زمان کمی داریم. جای خالی هم نداریم و اصلا نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. با این حال همه تلاشمان را می‌کنیم این تیم در لیگ برتر بماند.

مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به توافق صبح امروز خود با مسئولان این باشگاه خاطرنشان کرد: توافق جدیدی صورت نگرفته است و طبق قرارداد قبلی همان یک سال و نیم در خدمت تیم سایپا خواهم بود. جلسه فقط در خصوص ادامه همکاری بود و مورد تازه‌ای به قرارداد اضافه نشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها