کد خبر : 62541

فرار یحیی از سرنوشت تلخ برانکو در جام حذفی

فرار یحیی از سرنوشت تلخ برانکو در جام حذفی

یحیی گل‌ محمدی که دو بار با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده، حالا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه یافته و فرصت سومین قهرمانی اش را دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل شاهین بندرعامری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. حالا تیم‌های گل گهر، خیبر، سپاهان، ملوان و پرسپولیس در این مرحله حضور دارند و حداقل دو تیم لیگ برتری دیگر هم به این جمع اضافه خواهند شد.

نکته جالب این‌که پرسپولیس برای دومین بار در جام حذفی این فصل مقابل تیمی لیگ دویی قرار گرفت و توانست پیروزی مطمئنی را داشته باشد. سه سال پیش شاگردان برانکو در جریان همین تورنمنت، با شکست مقابل قشقایی لیگ دویی، حذفی عجیب را تجربه کردند که مدت‌ها به سوژه کری‌خوانی هواداران رقیب تبدیل شد اما این بار شاگردان یحیی از این چالش عبور کردند.

قرمزها تاکنون شش بار قهرمان جام حذفی شده‌اند و اگر این فصل، موفق به فتح این رقابت‌ها شوند، با تعداد قهرمانی‌های استقلال به برابری خواهند رسید. نکته دیگر این است که پرسپولیس تاکنون دو بار موفق به کسب همزمان جام حذفی و لیگ برتر شده و این بار فرصت هت تریک در این عنوان جالب را دارد.

سرمربی سرخپوشان یحیی گل‌محمدی پیش‌تر دو بار با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و حالا با قهرمانی در این رقابت ها به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی مطرح می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها