کد خبر : 62491

تصمیم کمالوند هم به زیان «فراز» شد هم استقلال

تصمیم کمالوند هم به زیان «فراز» شد هم استقلال

تیم فوتبال سایپا در دربی خودرو سازان تن به شکست داد تا جایگاهش در رده پانزدهم تثبیت شده و حالا آنها ناچارند برای بقا تلاش کنند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سایپا که فصلی کابوس وار را تجربه می‌کند، در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر مقابل رقیب سنتی خود پیکان تن به شکست ۲ بر یک داد که این دهمین شکست این تیم بود تا آنها همراه با ماشین سازی در منطقه قرمز جدول باشند.

درست یک روز بعد از بازگشت تیم استقلال از سفر عربستان و صدرنشینی این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود که خبر انتقال فراز کمالوند مدیر فنی این تیم به سایپا در نقش سرمربی شوک بزرگی به اردوی آبی پوشان وارد کرد و در همان هنگام هم اظهار نظرهای متفاوتی در این خصوص صورت گرفت.

بعد از بازگشت چهار تیم آسیایی به کشور، لیگ برتر با حضور آنها پیگیری شد و از آن به بعد استقلال و سایپا نیز در دو دیدار به میدان رفتند که استقلال ابتدا مقابل ذوب آهن و سپس مقابل پرسپولیس تن به شکست داد تا سبد آنها بعد از بازگشت از آسیا خالی از امتیاز باشد. نارنجی پوشان هم با هدایت فراز کمالوند ابتدا مقابل تیم قعر جدولی ماشین سازی به تساوی ۲-۲ رسیدند و سپس مقابل پیکان تن به شکست ۲ بر یک دادند تا نصیب آنها تنها یک امتیاز از ۶ امتیاز باشد.

این آمار نشان می‌دهد تصمیمی که به صورت مشترک بین مدیران استقلال و سایپا اتخاذ شد تا کمالوند از نیمکت آبی به نیمکت نارنجی منتقل شود، به نفع هیچیک از این دو تیم نبود و این تصمیمی دو سر باخت بود؛ چرا که بعد از جدایی کمالوند از استقلال و پیوستن او به سایپا، این دو تیم جمعاً از ۱۲ امتیاز تنها یک امتیاز گرفتند، سایپا رسماً به انتهای جدول سقوط کرد و فاصله آبی پوشان از صدر جدول به عدد ۱۴ رسید تا آنها هم تا حدود زیادی شانس قهرمانی شان را از دست بدهند.

حاصل یک تصمیم غیر کارشناسی از سوی مدیران دو باشگاه استقلال و سایپا، ایجاد چالش‌های بزرگ برای هر دو باشگاه در جدول رده بندی بود. تصمیمی که استقلال با از دست دادن شانس قهرمانی تاوان سنگینی بابت آن پرداخت کرد و ممکن است سایپا هم با سقوط به لیگ یک متحمل تاوانی سنگین برای اتخاذ این تصمیم شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها