کد خبر : 62486

فراز کمالوند به نیمکت استقلال بر می گردد؟

فراز کمالوند به نیمکت استقلال بر می گردد؟

بعد از استعفای فراز کمالوند از سرمربی گری سایپا شایعاتی در خصوص بازگشت او به استقلال مطرح شد.

به گزارش جی پلاس، فراز کمالوند سرمربی 20 روزه تیم سایپا بعد از بازی مقابل پیکان و باخت مقابل این تیم استعفا داد تا شایعاتی در خصوص بازگشت او به استقلال مطرح شود.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است به استقلال بازگردد یا خیر، اظهار داشت: نه در سایپا می‌مانم و نه به استقلال می‌روم. خیلی خسته شده‌ام و می‌خواهم استراحت کنم.

نکته جالب توجه این است که بعد از این استعفا به نظر می رسید او به خاطر شکست و به نوعی تحت تاثیر قراردادن بابت اشتباهات داوری اقدام به این کار کرده اما کمالوند حالا مثل زمانی که قرار بود از شاهین بوشهر برود صحبت کرد.

همان طور که در گزارش "فراز دائم در حال پرواز؛ چرا کمالوند روی یک نیمکت نمی‌ماند؟! " اشاره شد او زمانی که قرار بود از شاهین به استقلال برود اعلام کرد که خسته است و تصمیم دارد استراحت کند اما کمتر از 20 روز بعد دستیار مجیدی شد.

حالا بعید نیست که او در ادامه نظرش تغییر کند و تصمیم جدیدی بگیرد. کمالوند در مصاحبه اش از اتفاقات غیرفوتبالی صحبت می کند در حالی که پیش از این هم چنین حوادثی رخ داده بود و او به تازگی به سایپا آمده و به شکلی صحبت می کند که گویا اتفاقات تکراری برای او روی نیمکت این تیم افتاده و همین مسائل سبب شده که سایپا در منطقه خطر باشد.

به هرشکل مشکلات داوری وجود دارد و برکسی پوشیده که تمام تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شدند؛ همان طور که سود هم برده اند اما اینکه به یک باره کمالوند این چنین اعتراضاتی را مطرح می کند کاملا عجیب به نظر می رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها