کد خبر : 62445

پرسپولیس با برد در دربی 25 به یک قدمی استقلال در آمار رسید

پرسپولیس با برد در دربی 25 به یک قدمی استقلال در آمار رسید

پرسپولیس با شکست استقلال به بیست وپنجمین برد خود در شهرآورد پایتخت دست پیدا کرد و فاصله خود را با استقلال به عدد یک کاهش داد.

به گزارش ایرنا، نود و پنجمین شهرآورد پایتخت روز جمعه به انجام رسید و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تک گل عیسی آل کثیر از سد استقلال گذشت و ضمن صعود به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر، بیست و پنجمین پیروزی خود را در شهرآوردها به دست آورد.

تا به حال و در ۹۵ شهرآورد پشت سر گذاشته شده، ۲۶ پیروزی برای استقلال و ۲۵ برد برای پرسپولیس به ثبت رسیده است. ۴۴ بازی هم برنده نداشته و با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

سرخپوشان تهرانی با شکست استقلال در بازی روز ۲۴ اردیبهشت، فاصله خود را با استقلال در تعداد برد به یک رساندند تا در آستانه جبران عقب افتادگی خود قرار بگیرند. اتفاقی که در صورت رخداد، برای اولین بار خواهد بود.

پس از تساوی در ۲ شهرآورد نخست بین استقلال پرسپولیس، این آبی‌های پایتخت بودند که در چهار بازی بعدی به برتری رسیدند و همانجا با رقیب سنتی خود این فاصله را حفظ کردند و در بهترین شرایط این فاصله ۲ بار به عدد ۲ رسید و حالا که سومین مرتبه بود که این فاصله به ۲ رسیده بود؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تجربه بردی دیگر، فاصله را برای اولین بار به یک کاهش دهند و در آستانه تاریخ‌سازی قرار بگیرند.

باید دید در شهرآورد بعدی که احتمال دارد در جام حذفی این فصل یا لیگ قهرمانان آسیا یا لیگ بیستم و حتی شاید سوپرجام فصل بعد باشد چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. آیا فاصله ۲ تیم صفر می‌شود و پرسپولیس در عدد ۲۶ به رقیب سنتی خود می‌رسد یا قرار است بیست و هفتمین پیروزی آبی‌پوشان به ثبت برسد و دوباره فاصله به ۲ افزایش پیدا کند. البته که نتیجه تساوی هم می‌تواند این فاصله را در عدد یک نگه دارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها