کد خبر : 62443

تصمیم سخت یحیی برای تمدید قرارداد یا خداحافظی با این ستاره پرسپولیس

تصمیم سخت یحیی برای تمدید قرارداد یا خداحافظی با این ستاره پرسپولیس

پرسپولیس روند تمدید قرارداد بازیکنان خود را آغاز کرده است.

به گزارش ورزش سه، در میان بازیکنانی که از آنها یاد شده شاید باید به موضوع ادامه همکاری سیدجلال حسینی و پرسپولیس نیز توجه بیشتری شود.

مدافع باتجربه و پرافتخارترین بازیکنان حال حاضر در لیگ ایران نشان داده که سن برای او عدد است و این را با توجه به نمایشی که طی این فصل نیز دنبال کرده، به جا گذاشته است. بعد از تمدید قرارداد سیدجلال حسینی در مدیریت سابق (ایرج عرب)، کاپیتان سرخ‌ها نیز به روزهای پایانی قراردادش نزدیک شده است.

با توجه به اینکه سیدجلال 39 سالگی را پشت سر می‌گذارد و البته از نظر فنی نشان داده که هنوز می‌تواند جزو برترین مدافعان ایران لقب گیرد، باید دید برنامه یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس برای شماره 4 محبوب این روزهای این تیم در نزد هواداران چه خواهد بود. نکته جالب توجه و عجیب اینکه سیدجلال در این فصل از حیث آمار گلزنی نیز در بهترین سال دوران بازیگری‌اش قرار دارد و در نهایت همه منتظر تصمیم او و باشگاه در خصوص لیگ بیست و یکم هستند.

مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان احتمالا در دوره تعطیلی لیگ برای بازیکنان غیرملی‌پوش با شدت بیشتری از سوی باشگاه دنبال شود و باید دید در تعطیلی لیگ آیا باشگاه با بازیکنی برای ادامه همکاری به توافق دست خواهد یافت یا خیر. یکی از رموز موفقیت پرسپولیس طی فصول اخیر ثبات در اردوگاه سرخ‌ها بوده و بر این اساس آنها به دنبال این خواهند بود تا با حفظ حداکثری پتانسیل تیم، در ادامه نیز این موفقیت را دنبال کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها