کد خبر : 62423

حمله پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی: او دنبال مسائل حاشیه‌ای است

حمله پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی: او دنبال مسائل حاشیه‌ای است

پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی می‌خواهد در همه امور دخالت کند، او در امور پزشکی، رسانه‌ای و سرپرست و کمک سرپرست دخالت می‌کند و تمرکزش را روی مسایل فنی از دست می‌دهد. به نظر می‌رسد وی دنبال مسایل حاشیه‌ای است.

به گزارش ایرنا ، فرشاد فلاحت‌زاده با اشاره به شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: استقلال به خودش باخت و نتوانست در شهرآورد بزرگ پایتخت انتظارات را برآورده سازد.

وی افزود: شیخ دیاباته بازیکن تعویضی نیست و هر وقت در نیمه دوم به میدان رفته کمترین بازدهی را داشته است، او باید از ابتدا بازی کند تا عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی مدام می‌گوید استقلال با تفکرات من بسته نشده اگر این اتفاق رخ نداده است چرا هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و حالا که سرمربی استقلال شده‌ باید پاسخگوی نتایج این تیم باشد.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: مدیریت استقلال باید در این تیم نقش داشته باشد و از فرهاد مجیدی سوال کند چرا می‌خواهد همه کارها را انجام دهد. باید از وی بپرسند چرا فراز کمالوند رفت و به جای او مربی دیگری به کادر فنی اضافه نشد.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی می‌خواهد در همه امور دخالت کند، او در امور پزشکی، رسانه‌ای، سرپرست و کمک سرپرست دخالت می‌کند و تمرکزش را روی مساول فنی از دست می‌دهد. به نظر می‌رسد وی دنبال مسایل حاشیه‌ای است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برخی از بازیکنان استقلال در حد و اندازه‌های این تیم نیستند و پیراهن آبی‌ برای آنها گشاد است. آنها نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و اگر نمی‌توانند با تمام وجود برای این تیم بازی کنند باید در سریع‌ترین زمان بروند.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها