کد خبر : 62422

آل کثیر دلیل شادی گلش را برای سید جلال توضیح داد

آل کثیر دلیل شادی گلش را برای سید جلال توضیح داد

عیسی آل کثیر مرد ویژه دربی بود که پس از بازکردن دروازه استقلال حسابی شادی کرد و خوشحالی خودش را بروز داد.

به گزارش خبرورزشی - عیسی آل کثیر مهاجم زحمتکش و گلزن پرسپولیس ابتدا دست‌هایش را دور گوش‌هایش چرخاند که به قول خودش نشان دهنده بازگشت او به اوج بود.

عیسی آل کثیر در ادامه خودش را روی زمین پرتاب کرد و نشست تا همبازیانش از راه برسند و در شادی گل ارزشمند او شریک شوند.این فوتبالیست چارچوب شناس و ارزشمند در ادامه مشت‌هایش را گِره کرد و چند مرتبه تکان داد که ظاهرا این یکی با شکایت استقلالی‌ها همراه شد.

شکایتی که ظاهرا به جایی نخواهد رسید چرا که براساس فیلم و تصاویر موجود، عیسی آل کثیر به سمت نیمکت استقلالی‌ها شادی نکرده و کار خاصی هم انجام نداده است.

اما شاید جالب باشد بدانید؛ در اولین تمرین پس از دربی، سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس عیسی آل کثیر را صدا زده و از او پرسیده است: چرا این همه انواع و اقسام شادی‌ها را انجام دادی و ...؟

جواب عیسی آل کثیر به کاپیتان پرسپولیس نیز در نوع خود جالب بوده است. او به سید جلال حسینی گفته است: «آقا سید، ۶ ماه برای چنین روزی زجر کشیدم و صبر کردم تا گلی این جوری بزنم و به همین خاطر خیلی خیلی خوشحال بودم و...»

در ادامه شنیدیم سید جلال حسینی به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم پرسپولیس توصیه‌های به مهاجم گلزن تیمش داشته است.

البته به نظر می‌رسید عیسی آل کثیر به رغم گل‌هایی که به نساجی زد یا در لیگ قهرمانان آسیا در جزیره گوآ زد هنوز دنبال اتفاق بزرگ تری است.

او می‌خواست گل مهمی بزند و تلافی ۶ ماه محرومیت را یک جا درآورد و این اتفاق در دربی برای این مهاجم ششدانگ افتاد.

 برخی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس این گل را نوعی انتقام عیسی آل کثیر از طرفداران استقلال دانسته و آن را به کامنت‌های کاربران استقلالی برای AFC و محرومیت ۶ ماهه این بازیکن ربط دادند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها