کد خبر : 62419

واکنش مهدی ترابی به احضار شدن به کمیته انضباطی

واکنش مهدی ترابی به احضار شدن به کمیته انضباطی

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از احضار خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراز تعجب کرد.

مهدی ترابی در گفت‌وگو با تسنیم درباره حواشی دیدار تیمش برابر استقلال و اینکه برخی بر این عقیده‌اند استارت این حاشیه‌ها از درگیری او با محمد نادری زده شد، اظهار داشت: من بعد از بازی هم در این مورد صحبت کردم. برخی براساس تصاویر تلویزیونی این ذهنیت را داشتند که من درگیری را شروع کردم، در حالی که اصلاً اینطور نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: اگر دقت کرده باشید وقتی بازیکن استقلال خطا کرد من به سمت او رفتم، ولی هیچ حرکتی انجام ندادم و بازیکن تیم حریف بود که مرا هل داد. در این زمینه آنهایی که رأی به احضار من دادند می‌توانند دوباره فیلم را ببینند و قضاوت بهتری داشته باشند، ولی من کار خاصی انجام ندادم. آقا کریم (باقری) هم در آن صحنه خیلی زود وارد ماجرا شد و بازیکنان پرسپولیس را کنار زد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول داری در دقایق پایانی دربی اتفاقات خوبی رقم نخورد؟»، تصریح کرد: بله، درست است ولی به هر حال فوتبال همین است و در بازی‌های حساس ممکن است چنین شرایطی ایجاد شود. البته این درگیری‌ها و حاشیه‌ها هم آنقدرها بزرگ نبود که برخی روی آن مانور می‌دهند، ولی قبول دارم که نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. به هر حال استقلال از ما عقب بود و تلاش زیادی می‌کرد تا به گل برسد، ولی ما به آنها موقعیت نمی‌دادیم. طبیعتاً وقتی یک تیم نتیجه را واگذار کرده ممکن است عصبی شود و بازیکنان هم کنترل خود را با خطا کردن یا اتفاقات دیگر از دست می‌دهند.

ترابی درباره اینکه نامش در بین بازیکنان دعوت شده به کمیته انضباطی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: من از احضارم به کمیته انضباطی متعجب شدم، چون نقشی در درگیری‌ها نداشتم و تصاویر تلویزیونی هم می‌تواند همه چیز را نشان دهد. با این حال فردا به کمیته انضباطی می‌روم تا ببینم چه پیش می‌آید.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه استقلال از عیسی آل‌کثیر بابت شادی بعد از گلش گفت: من کاملاً به عیسی نزدیک بودم. خوشحالی آل‌کثیر به هیچ عنوان به سمت نیمکت استقلال نبود. او به سمت نقطه کرنر و خط عرضی زمین خوشحالی کرد و فکر می‌کنم شکایت از آل‌کثیر تصمیم تندی بود.

وی راجع به پیروزی تیمش در دربی تهران عنوان کرد: ما در این موقعیت حساس نیاز مبرمی به این برد داشتیم و در مجموع خوشحالم که سه امتیاز این بازی مهم را گرفتیم. حالا هم باید دربی را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی باشیم. ما هشت فینال دیگر در پیش داریم و امیدوارم خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها