کد خبر : 62383

دروازه بان 10 میلیاردی که نباید اینطوری دروازه اش باز شود

دروازه بان 10 میلیاردی که نباید اینطوری دروازه اش باز شود

مربی پیشین تیم استقلال گفت: مظاهری در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل خورده و وقتی یک بازیکن اینقدر راحت گل دریافت می‌کند نمی‌شود روی او حساب ویژه باز کرد.

به گزارش فارس، سعید عزیزیان در خصوص دربی ۹۵ و شکست استقلال اظهار داشت: بازی دو تیم چنگی به دل نزد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد دربی باید موقعیت داشته باشد و مسابقه روی دروازه‌های دو تیم شکل بگیرد. از نظر من سطح کیفی دربی پایین بود و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

وی افزود: در نیمه اول اصلا توپ به دست دروازه‌بان استقلال نرسید و نیمه دوم هم جریان بازی به شکلی بود که فقط یک توپ به سمت دروازه استقلال آمد که همان توپ هم تبدیل به گل شد.

مربی پیشین تیم استقلال در خصوص عملکرد رشید مظاهری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و هفته‌های اخیر در لیگ برتر عنوان کرد: مظاهری در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل خورد که ۴ گل آن در یک مسابقه اتفاق افتاد. دروازه‌بانی که زیاد گل دریافت می‌کند نمی‌شود رویش حساب  ویژه باز کرد. من با مظاهری کار کردیم و نمی‌دانم چرا او این روزها اینگونه عمل می‌کند، البته وقتی یک تیم گل می‌خورد دفاع تیمی هم مقصر است و فقط دروازه‌بان تقصیر ندارد اما در بازی با ذوب‌آهن دو توپ روی دروازه استقلال  آمد که هر دو توپ گل شد و در بازی با پرسپولیس هم همین اتفاق افتاد و همان یک توپ تبدیل به گل شد. من در تمرینات نیستم و نمی‌دانم چرا عملکرد مظاهری اینگونه است اما نظر شخصی‌ام این است که او خوب کار نکرده است.

وی تأکید کرد: او امسال رفته رفته در استقلال بازی می‌کرد اما یک اشتباه مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد هجمه‌ها به سمت وی دوباره آغاز شود. اشتباه برای هر دروازه‌بانی وجود دارد اما باید به عملکرد کلی یک بازیکن نگاه کرد.

عزیزیان در خصوص روند سینوسی رشید مظاهری در فصل اخیر گفت: دروازه‌بانی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید شاخصه‌هایی داشته باشد که گلرهای تیم‌های دیگر از آن بی‌بهره هستند. او باید از چند توپی که روی دروازه‌اش می‌آید حداقل یکی دو موقعیت را بگیرد. نمی‌دانم رقم  دقیق دریافتی مظاهری در فصل اخیر چقدر بوده اما شنیده‌ام او ۱۰، ۱۲ میلیارد تومان گرفته است. گلری که چنین ارقامی دریافت می‌کند نباید اجازه دهد دروازه‌اش به راحتی باز شود. شما دیدید حامد لک که نمی‌دانم او چه رقمی گرفته در پرسپولیس با روحیه بازی می‌کند و یک مربی خوب به نام داود فنایی در کنار او حضور دارد و حواس وی هم جمع است. در استقلال و پرسپولیس جای اشتباه وجود ندارد و باید دروزاه‌بان‌ها طوری عمل کنند که هواداران از آنها رضایت داشته باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها