کد خبر : 62350

درخواست برای رسیدگی قاطع به تخلف مربی استقلال در دربی

درخواست برای رسیدگی قاطع به تخلف مربی استقلال در دربی

کارشناس داوری فوتبال ایران از کمیته انضباطی فدراسیون درخواست کرد با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی که تا دقیقه ۹۵ با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شد، به یکباره جنجالی شد و درگیری‌هایی را به دنبال داشت. تکل محمد نادری مدافع استقلال روی پای میلاد سرلک هافبک پرسپولیس در کناره‌های خط طولی آغاز این درگیری‌ها بود و پای بازیکنان و نیمکت نشین های دو تیم را وسط کشید.

زد و خوردهای بازیکنان استقلال و پرسپولیس با دخالت کریم باقری مربی پرسپولیس همراه شد و وی قصد جدا کردن بازیکنان تیمش را داشت. در سوی مقابل بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های پرسپولیس هم وسط آمد و با بازیکنان حریف درگیر شد اما اکبریان داور بازی غلامپور را اخراج کرد.

محسن ترکی کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان این بازی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرد سریع و قاطعانه برای اقدام غلامپور تصمیم بگیرد.

ترکی گفت: امیدوارم کمیته انضباطی سریع رای را بدهد. متاسفانه گاهی اوقات مسائلی از بیرون وارد می‌شود که این خیلی بد است و اجازه نمی‌دهد تصمیم گیری شود. مسائل غیر فوتبالی وارد قضیه می‌شود.

این کارشناس داوری تاکید کرد: کمیته انضباطی بدون دغدغه و حرف شنوی به این اتفاق ورود و مستقل عمل کند. امیدوارم رای قاطع بدهند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها